هوشیاری مردم در ناآرامی های اخیر چهره واقعی اغتشاشگران را برملا کرد

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن این بار هفته دفاع مقدس را برای ضربه به میهن عزیزمان انتخاب کرده بود، گفت: مردم فهیم و ولایی دیار کریمان طوری عمل کردند که چهره واقعی اغتشاشگران برای همه نمایان شد . سردارعبدالرضا ناظری ۱۰ مهرماه در آئین تجلیل امام جمعه و جمعی […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن این بار هفته دفاع مقدس را برای ضربه به
میهن عزیزمان انتخاب کرده بود، گفت: مردم فهیم و ولایی دیار کریمان طوری عمل کردند که چهره واقعی اغتشاشگران برای همه نمایان شد .

سردارعبدالرضا ناظری ۱۰ مهرماه در آئین تجلیل امام جمعه و جمعی از ائمه جماعات کرمان از مجموعه انتظامی استان اظهار کرد: همواره باید از شهدای بیشمار عرصه نظم و امنیت به ویژه شهدای اخیر مجموعه انتظامی استان کرمان یاد کنیم که با نثار خون خود در مقابل اشرار و سوداگران مرگ ایستادگی کردند.

وی با قدردانی از همراهی همیشگی مردم و مسئولان با مجموعه انتظامی افزود: در این میان مجموعه انتظامی کل استان به عنوان سربازان ولی امر مسلمین هر زمان که فتنه ای برپا شود با تمام توان و با پشتیبانی سایر نهادهای امنیتی وارد عرصه شده و از امنیت مردم و ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع می کنند.

ناظری با تاکید بر نقش بصیرت و هوشیاری مردم در مواجهه با اینگونه آشوب سازی ھا گفت: نکته قابل تامل اینکه اینبار دشمن هفته دفاع مقدس را انتخاب کرده و به دنبال یک بهانه برای موج سواری بود، غافل از اینکه مردم ما قدردان و حامی همیشگی رده های انتظامی امنیتی ھستند و در مدیریت اینگونه حوادث با اقتدار وارد شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: در این میان مردم فهیم و ولایی دیار کریمان نیز طوری عمل کردند که چهره اغتشاشگران و مخربان اموال عمومی مشخص شد و امام جمعه عزیز و دیگر مسئولان به صورت لحظه ای در جریان حوادث و رخدادهای اخیر قرار می گرفتند و هم اکنون نیز  همکاران انتظامی در نقاطی که احتمال و فراخوان تجمع وجود دارد حضور دارند و اجازه نمی دهند عده محدودی که به واقع از خیلی مسائل غافل ھستند به عموم مردم و معابر و  اماکن عمومی تعرض کنند.

وی اظهار کرد: در همین رابطه از ائمه جمعه و جماعات سراسر استان که حضورشان در صحنه و فرمایشاتشان در نماز جمعه برای همکاران انگیزه بخش و تسلی دھنده دل مردم بود، قدردانی و یادآوری می کنیم خدمت همکاران انتظامی در ایام محرم، لیالی قدر و دیگر مناسبتها، فرصتهایی برای بیمه شدن در انجام ماموریت های انتظامی و مدیریت اینگونه حوادث بود.

انتهای پیام




هوشیاری مردم در ناآرامی های اخیر چهره واقعی اغتشاشگران را برملا کرد

منبع: ایـسنا
? هوشیاری مردم در ناآرامی های اخیر چهره واقعی اغتشاشگران را برملا کرد