همه دستگاه ها برای انجام وظیفه بر زمین مانده خود اقدام کنند/ اهدا دویست اصله نهال زیتون به اردوگاه کرامت توسط شهردار کرمان

علی اسدی گفت: امیدورایم همه مسئولان استان پیگیر رفع ریشه ای معضل اعتیاد بوده و این امر را در دستور کار قرار دهند و همان گونه که با کاشت نهال اینجا طروات می گیرد به زندگی این بیماران هم طروات برگردد. به گزارش فت فتو؛ به گزارش “ راه آرمان ” ظهر امروز همزمان با […]

علی اسدی گفت: امیدورایم همه مسئولان استان پیگیر رفع ریشه ای معضل اعتیاد بوده و این امر را در دستور کار قرار دهند و همان گونه که با کاشت نهال اینجا طروات می گیرد به زندگی این بیماران هم طروات برگردد.

به گزارش فت فتو؛ به گزارش “ راه آرمان ” ظهر امروز همزمان با هفته منابع طبیعی در اردوگاه کرامت ماده ۱۶ سپاه ثارالله کرمان ۲۰۰ اصله درخت زیتون اهدایی شهرداری کرمان کاشته شد.

 
در ابتدای این آیین سرهنگ علی اسدی معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان  ضمن تبریک ایام شعبانیه گفت: امروز  در محیطی قدم نهاده ایم که  نام آن به عنوان یک درمانگاه برای حفظ کرامت انسانی در سپاه تعیین شده است.
 
وی افزود: این طیفی که امروز در این اردوگاه قرار دارند بیمار هستند و گرفتار معضل اجتماعی شده اند و همه تلاش دارند که این بیماری از جامعه رخت بربندد اما با تک محوری این اقدام موفق نمی شود.
 
علی اسدی اذعان کرد: درست است که در دستور کار همه دستگاه ها رفع این معضل اجتماعی بوده است اما  اما به طور جدی توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان ماده ۱۶ در ۱۰ استان به سپاه ابلاغ شد تا این حرکت شکل گروهی به خود گیرد و این اردوگاه راه اندازی شد.
 
وی افزود: ما قصد داریم کمک حال افرادی باشیم که تجات می یابند زیرا این معضل اجتماعی  آنها را از خانه و کاشانه دور شده اندساخته و رها شده اند.
 
وی با بیان اینکه سپاه هم به تنهایی نمی تواند این معضل را حل کند و نیازمند حمایت همه جانبه و کارگروهی است گفت: همه باید باهم کار آنها را پیگیری کنیم تا بعد از احیاء دوباره  در اردوگاه توان بازگشت به جمع خانواده خود را داشته باشند.
 
علی اسدی با بیان اینکه توقع داریم هر اداره ای  فقط  وظیفه خودش را در قبال این اردوگاه و افراد آن انجام دهد و نه بیشتر گفت: سپاه هر جا مشکلی وجود داشته باشد ورود می کند اما تنهایی نمی تواند همانطور که شهرداری به تنهایی با ایجاد خاته های گرم نتوانست بلکه باید با هم کار کنیم و هر کداممان گوشه ایی از این مشکل را گرفته و برای همیشه  آن را حل کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدورایم همه مسئولان استان پیگیر رفع ریشه ای بوده و این امر را در دستور کار قرار دهند و  همان گونه که با کاشت نهال اینجا طروات می گیرد به زندگی این بیماران هم طروات برگردد و امیدورایم از ارایه گزارشات مصور که صوری هم هستند دوری کنیم و به طور جدی  به دنبال رفع معضل اجتماعی در کرمان حرکت کنیم.
 
انتهای پیام/




همه دستگاه ها برای انجام وظیفه بر زمین مانده خود اقدام کنند/ اهدا دویست اصله نهال زیتون به اردوگاه کرامت توسط شهردار کرمان

منبع: دانــا
? همه دستگاه ها برای انجام وظیفه بر زمین مانده خود اقدام کنند/ اهدا دویست اصله نهال زیتون به اردوگاه کرامت توسط شهردار کرمان