همراه سرای بیمارستان ۱۲ فروردین کلنگ زنی شد

ساختمان خیرساز همراه سرای بیمار ، بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج صبح امروز با حضور علی شعبانی فرماندار کهنوج، خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، مسئول مجمع خیرین سلامت وزارت بهداشت و جمعی از کارکنان بیمارستان کلنگ زنی شد. به گزارش ” فت فتو ” علی شعبانی فرماندار کهنوج در حاشیه این مراسم خدمات نظام و […]

ساختمان خیرساز همراه سرای بیمار ، بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج صبح امروز با حضور علی شعبانی فرماندار کهنوج، خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، مسئول مجمع خیرین سلامت وزارت بهداشت و جمعی از کارکنان بیمارستان کلنگ زنی شد.

به گزارش ” فت فتو ” علی شعبانی فرماندار کهنوج در حاشیه این مراسم خدمات نظام و انقلاب در همه بخشها ،به ویژه بخش درمان و بهداشت را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: با راه اندازی این همراه سرا یکی از مهمترین دغدغه های مردم منطقه و سرگردانی همراهان بیمار مرتفع شد.

 
وی توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار را از اولویتهای دولت انقلابی و مردمی برشمرد.
 
فرماندار کهنوج ادامه داد: این مجموعه همراه سرا، به منظور این است که افرادی که به همراه فرد بیمار که از شهرها و روستاهای اطراف به این بیمارستان مراجعه می کنند را اسکان داده و در تلاشیم با راه اندازی این مجموعه تکریم و رعایت حرمت همراهان بیمار به نحوی شایسته مد نظر باشد.

انتهای پیام/ک




همراه سرای بیمارستان ۱۲ فروردین کلنگ زنی شد

منبع:آرمـان
? همراه سرای بیمارستان ۱۲ فروردین کلنگ زنی شد