همراهی نوزاد یک ماهه در جلسه امتحان با مادر دانشجو

دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی واحد دانشگاه پیام‌نور منوجان صبح امروز با نوزاد یک ماهه خود سر جلسه امتحان حاضر شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از واحد دانشگاه پیام نور شهرستان منوجان، فاطمه فاضلی‌نیا دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی صبح امروز با نوزاد یک ماهه خود سر جلسه امتحان حاضر […]

دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی واحد دانشگاه پیام‌نور منوجان صبح امروز با نوزاد یک ماهه خود سر جلسه امتحان حاضر شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از واحد دانشگاه پیام نور شهرستان منوجان، فاطمه فاضلی‌نیا دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی صبح امروز با نوزاد یک ماهه خود سر جلسه امتحان حاضر شده و این کار موجب تحسین این مادر شده است.

دانشگاه پیام نور واحد منوجان ضمن قدردانی از  خانم فاضلی نیا خاطر نشان کردند : فرزند آوری محدودیت و منعی برای ادامه تحصیل بانوان نیست و یک مادر می تواند ضمن آنکه به وظیفه خود در امر فرزند آوری و تربیت نسل آینده کشور خوب عمل کند همواره در عرصه اجتماع و سنگر علم و دانش نقش‌آفرینی کند.

با توجه به شعار دانشگاه پیام نور آموزش برای همه، همه جا و همیشه امکان تحصیل برای اقشار مختلف جامعه در سرتاسر نقاط کشور فراهم آورده و با مهیا کردن امکان تحصیلات در چنین مواردی شرایط تحصیل را تسهیل کرده است.

انتهای خبر/محمدی




همراهی نوزاد یک ماهه در جلسه امتحان با مادر دانشجو

منبع:آرمـان
? همراهی نوزاد یک ماهه در جلسه امتحان با مادر دانشجو