همایش «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» برگزار می‌شود

مجتبی اسدی‌زاده زمان برگزاری این همایش را ساعت ۸ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۳ مهر ماه و در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان اعلام کرد. به گزارش نذیر کرمان، وی افزود: این همایش با همکاری انجمن روابط عمومی استان، شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان، پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی […]

مجتبی اسدی‌زاده زمان برگزاری این همایش را ساعت ۸ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۱۳ مهر ماه و در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان اعلام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، وی افزود: این همایش با همکاری انجمن روابط عمومی استان، شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان، پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان و استانداری کرمان برگزار می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با دعوت از مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان، اهالی رسانه، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت آپ‌ها و شرکت‌های خصوصی برای شرکت در این همایش گفت: علاقمندان می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق سایت www.0000.ir انجام دهند.
اسدی‌زاده عنوان کرد: محمدجواد رستمی مدرس دانشگاه، فناور برتر کشور و استان، عباس معاذ‌اللهی دکتری مهندسی کامپیوتر و هوش مصنوعی و رباتیک از دانشگاه صنعتی شریف، حسین نوذری فعال حوزه کسب و کارهای نو و رضا گنجوی مدرس بازاریابی و برندینگ سخنرانان همایش خواهند بود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، مهلت ثبت‌نام شرکت در همایش «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» را تا پایان روز چهار‌شنبه ۱۲ مهرماه اعلام کرد و افزود: گواهی این دوره توسط پارک علم و فناوری استان صادر می‌شود.
اسدی‌زاده، چگونگی تاثیر هوش مصنوعی بر برندها، شروع بازاریابی با هوش مصنوعی، علم هوشمندسازی بازاریابی را از جمله محورهای همایش عنوان کرد.




همایش «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» برگزار می‌شود

منبع:یـزدان کـرمان
? همایش «هوش مصنوعی، ارتباطات و بازاریابی» برگزار می‌شود