همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان ۲۲ و ۲۳ تیرماه

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان ۲۲ و ۲۳ تیرماه با دعوت از ۳۰۰ هلدینگ سرمایه گذاری در کرمان برگزار می‌شود. در نشست خبری که عصر امروز به منظور برنامه ریزی برای برگزاری همایش برگزارشد، طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان گفت: فرصت بسیارخوبی است تا نسبت به جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف […]

همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان ۲۲ و ۲۳ تیرماه با دعوت از ۳۰۰ هلدینگ سرمایه گذاری در کرمان برگزار می‌شود.

در نشست خبری که عصر امروز به منظور برنامه ریزی برای برگزاری همایش برگزارشد، طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان گفت: فرصت بسیارخوبی است تا نسبت به جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف تخصصی اقدام شود.

او می‌گوید:بابرگزاری همایش فضای جدیدی دراستان ایجاد خواهدشد که مدیران و نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اداری وقضایی گفتمان مشترکی دراین خصوص داشته باشند.

او از احتمال پیشبرد قرارداد با برخی سرمایه گذاران حاضر در همایش خبر داد. علی نقوی دبیر همایش نیز با اشاره به حضور سرمایه گذاران و مدیران تخصصی در این همایش گفت: با بررسی و تحقیقات انجام شده ازبین ۱۵۰‪۰ فرصت سرمایه گذاری ۲۰۰‪فرصت انتخاب شده تا در این همایش درقالب پنل‌های تخصصی به سرمایه گذاران معرفی شود.

مهرابی معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز دراین نشست از ایجاد دبیرخانه دایمی فرصت‌های سرمایه گذاری بعد ازبرگزاری خبرداد و گفت: بخشی از تلاش ما این است در قالب شرکت‌های مشارکت مردم محور نیز فرصت‌های سرمایه گذاری ایجاد کنیم.

موسوی معاون فنی وعمرانی استاندار کرمان نیز دراین جلسه گفت: سعی کردیم از همه کسانی که می‌توانند در سرمایه گذاری استان مطرح و صاحب ایده باشند دعوت کنیم و قطعا تلاش و پی گیری ما بعد از این همایش مهم است تا بتوانیم از ثمرات همایش استفاده کنیم.

او گفت‌: کار اصلی ما بعد همایش است دبیرخانه همایش نتیجه پنل‌های تخصصی را در دو بخش تهیه و سرمایه گذارانی ک می‌آیند با آن‌ها ارتباط برقرارکرده و فرصت‌ها را در اختیارشان بگذاریم این همایش شتاب خوبی به سرمایه گذاری خواهد داد

فت فتو کرمان کرمان




همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان ۲۲ و ۲۳ تیرماه

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمان ۲۲ و ۲۳ تیرماه