همایش بین‌المللی «مقاومت، شهیدالقدس، غزه» در کرمان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج قاسم از برگزاری همایش بین‌المللی مقاومت، شهید القدس، غزه در ۱۶ دی‌ماه جاری در کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، علیرضا منظری‌توکلی صبح امروز در نشست مقدماتی همایش بین‌المللی مقاومت، شهید القدس، غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم و ابومهدی […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج قاسم از برگزاری همایش بین‌المللی مقاومت، شهید القدس، غزه در ۱۶ دی‌ماه جاری در کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، علیرضا منظری‌توکلی صبح امروز در نشست مقدماتی همایش بین‌المللی مقاومت، شهید القدس، غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم و ابومهدی المهندس را مدرس درس آموزش خواندند که دانشگاه‌ها وظیفه مهمی در راستای ترویج مکتب شهدا و خصوصا شهدای مقاومت ایفا می‌کنند.

وی افزود: نام این دانشگاه را واحد شهید سلیمانی نامیده شده چراکه فعالیت‌های علمی پروژهشی بسیاری از جمله مقالات و پایان‌نامه در خصوص شخصیت و مکتب شهید سلیمانی در این دانشگاه به نگارش درآمده است.

منظری‌توکلی در خصوص تعداد مقالات تهیه شده در حوزه مقاومت گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ پایان‌نامه ارشد و دکتری در این حوزه نگارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد واحد حاج قاسم دارای ۱۵ هزار دانشجوی فعال در مقاطع مختلف تحصیلی است، ابراز کرد: این دانشگاه دارای ۴۰۰ دانشجوی بین‌المللی نیز هست که افتخار بزرگی برای شهر کرمان به حساب می‌آید.

سیدحسن رضا، دبیر کانون دانشجویان اردو زبان نیزدر این نشست ابراز کرد: از نظر مردم پاکستان حاج قاسم سلیمانی شخصیتی ضد استعماری است و بعد از شهادت حاج قاسم قریب به ۹۵۰ مراسم یاد بود برای او در پاکستان برگزار شد.

به گزارش فارس: صاحب‌نظران و کارشناسان مقاومت از ۷ کشور عراق، سوریه، یمن، پاکستان، افغانستان، لبنان و فلسطین حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.




همایش بین‌المللی «مقاومت، شهیدالقدس، غزه» در کرمان برگزار می‌شود

منبع: تــابناک
? همایش بین‌المللی «مقاومت، شهیدالقدس، غزه» در کرمان برگزار می‌شود