نگین شرق، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان فهرج شد

تیم فوتسال نگین شرق فهرج عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام ایمان و امید که به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شدند را از آن خود کرد.  به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ عصر امروز در فینال مسابقات نونهالان جام ایمان و امید، دو تیم نگین شرق فهرج […]

تیم فوتسال نگین شرق فهرج عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال جام ایمان و امید که به مناسبت گرامیداشت چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شدند را از آن خود کرد.

 به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ عصر امروز در فینال مسابقات نونهالان جام ایمان و امید، دو تیم نگین شرق فهرج و سردخانه خاتم نگین کویر در سالن شهدای فهرج به مصاف هم رفتند، که این دیدار پس از تساوی ۱ – ۱ در وقت‌های معمول، در ضربات پنالتی به سود نماینده شهر فهرج به پایان رسید و نوجوانان این تیم، به مقام قهرمانی مسابقات دست یافتند.

حسین سعیدنیا فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان فهرج در آیین اختتامیه این مسابقات، گفت: با داشتن ۱۰ زمین چمن گل هندبالی و ۲ سالن ورزشی استاندارد در شهرستان فهرج، فضا را برای ورزش فوتسال فراهم می‌بینیم.

وی با قدردانی از زحمات رؤسای اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال، خواستار برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال رده‌های سنی مختلف در ایام دهه فجر و در چندین نقطه شهرستان شد.

سعیدنیا با بیان اینکه سرانه ورزشی فهرج افزایش یافته است، افزود: انصافا انقلابی در ورزش شهرستان صورت گرفته است.

فرماندار فهرج تصریح کرد: برای سال آینده دنبال یک ابر پروژه ورزشی هستیم که حدود ۱۰۰ میلیارد هزینه در پی دارد.

وی همچنین گفت: زمین چمن روستاهای امام علی و اسماعیل آباد، مراحل ساخت آنها انجام شده است و در کنار زمین‌های زیدآباد و شورآباد، آماده چمن هستند.

سعیدنیا در پایان با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات گفت: دنبال این هستیم ورزش فهرج را از تک‌قطبی فوتبال و فوتسال خارج کنیم و نمونه آن قهرمانی و نایب‌قهرمانی شترسواران ما در مسابقات کشوری است.

فرماندار فهرج تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دهه فجر متفاوتی را به‌خصوص در حوزه ورزش‌های انفرادی رقم خواهیم زد.

انتهای خبر/فهرج

منبع: دارالوحدت




نگین شرق، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان فهرج شد

منبع:آرمـان
? نگین شرق، قهرمان مسابقات فوتسال نونهالان فهرج شد