نویدکیا: خمس سطح تراکتور را بالا برده است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خمس یکی از بهترین مربیانی است که وارد فوتبال ایران شده و سطح تراکتور را بالا برده است. به گزارش نذیر کرمان، دو تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ امروز(جمعه) با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه شهدای مس به دیدار […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خمس یکی از بهترین مربیانی است که وارد فوتبال ایران شده و سطح تراکتور را بالا برده است.

به گزارش نذیر کرمان، دو تیم مس رفسنجان و تراکتور در جریان هفته نوزدهم لیگ‌ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ امروز(جمعه) با قضاوت محمدرضا تارخ در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: از همه هواداران‌مان تشکر می‌کنم که امروز واقعا سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم که این کار را ادامه دهند، می‌دانم شاید خیلی‌های‌شان طرفدار تیم‌های پایتخت باشند اما این تیم شهرشان است و باید بیش‌تر و بیش‌تر بیایند و از اسم شهرشان و تیم‌شان دفاع کنند که روز به روز این تیم به سمت جلو حرکت کند.

او ادامه داد: کیفیت تراکتور خیلی بهتر از ما بود. ما ریکاوری خوبی نداشتیم و بحث‌های حاشیه‌ای برای ما پیش آمد ولی بچه‌ها با تمام وجودشان زحمت کشیدند. تراکتور کیفیت فوق‌العاده بهتری نسبت به ما داشت و موقعیت‌های بیش‌تری داشتند و فضاهای زیادی را از ما گرفتند. از لحاظ بازی‌سازی از عقب زمین فوق‌العاده خوب بودند و سعی کردند بازی روبه جلویی انجام دهند.

سرمربی مس رفسنجان افزود: این را صادقانه می‌گویم من دفعه اولم بود که سرمربی تراکتور را می‌دیدم اما از سال قبل به این تیم آمدند یکی از بهترین مربیانی هستند که به فوتبال ما آمدند. به نظر من کیفیت تراکتور را خیلی بالا آوردند. بازی‌های سخت و رقیب‌های رودررو را باخته است اما کیفیت این تیم با سایر تیم‌های ایران متفاوت است. به عنوان یک همکار به او خسته نباشید می‌گویم. تیم فوق‌العاده خوبی داشت و تراکتور کیفیت بی‌نظیر نسبت به سایر تیم های ایران دارد و امیدوارم در ادامه کارشان هم موفق باشند.

ادامه دارد…




نویدکیا: خمس سطح تراکتور را بالا برده است

منبع: ایـسنا
? نویدکیا: خمس سطح تراکتور را بالا برده است