نمایندگان مطابق فرمایش رهبر انقلاب به اولویت‌های مردم توجه کنند

رئیس خانه احزاب گفت: نمایندگان منتخب باید از جدال بر سر صندلی‌های هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس دست بردارند و به جای قدرت‌طلبی به منافع به مردم توجه کنند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ قدرت‌علی حشمتیان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت میان منتخبان مجلس و تلاش برای در اولویت قراردادن مسائل […]

رئیس خانه احزاب گفت: نمایندگان منتخب باید از جدال بر سر صندلی‌های هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس دست بردارند و به جای قدرت‌طلبی به منافع به مردم توجه کنند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ قدرت‌علی حشمتیان با اشاره به ضرورت حفظ وحدت میان منتخبان مجلس و تلاش برای در اولویت قراردادن مسائل مهم زندگی مردم اظهار کرد: نمایندگان منتخب باید از جدال بر سر صندلی‌های هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس دست بردارند و به جای قدرت طلبی به‌منافع به مردم توجه کنند.

رئیس خانه احزاب افزود: نمایندگان منتخب باید دست در دست یکدیگر و حفظ وحدت برای تورم، گرانی و مشکلات جوانان قدم بردارند و اختلاف‌افکنی مخالف نظر رهبر معظم انقلاب است.

وی متذکر شد: منتخبان مردم باید به بررسی چالش‌ها و مسائلی که جامعه با آن مواجه است، بپردازند و سپس برای حل آن چاره‌اندیشی کنند، نه این که فرصت خدمت خود را در هیاهوی قدرت‌طلبی هدر بدهند و باید گوش به فرمان فرامين رهبر انقلاب باشند.

حشمتیان گفت: رهبرانقلاب در دوران انتخابات فرمودند که رقابت باید میان همه سلایق و طیف‌ها باشد، اما متاسفانه این امر میسر نشد. اما اکنون آنچه که اهمیت دارد این است که به‌دلیل شرایط حساسی که در آن قرار داریم فرصت حاشیه‌پردازی وجود ندارد و دشمنان در حال رصد شبانه‌روزی و فتنه‌انگیزی هستند؛ لذا تنها نسخه شفابخش حفظ وحدت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م




نمایندگان مطابق فرمایش رهبر انقلاب به اولویت‌های مردم توجه کنند

منبع:آرمـان
? نمایندگان مطابق فرمایش رهبر انقلاب به اولویت‌های مردم توجه کنند