نمایش دستاوردهای طرح ارتقا امنیت در شهرستان راور برگزار شد

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: نمایش دستاوردهای طرح ارتقا امنیت در با هدف افزایش احساس امنیت عمومی در راور برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان راور؛ نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت با حضور فرمانده انتظامی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس دادگستری و دادستان و تعدادی از […]

فرمانده انتظامی شهرستان راور گفت: نمایش دستاوردهای طرح ارتقا امنیت در با هدف افزایش احساس امنیت عمومی در راور برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی شهرستان راور؛ نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت با حضور فرمانده انتظامی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، رئیس دادگستری و دادستان و تعدادی از اعضای شورای تامین برگزار شد.

 در این نمایشگاه دستاوردهای پلیس‌های تخصصی و کلانتری در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به نمایش گذاشته شد. 

محسن شیخ زاهدی فرمانده انتظامی شهرستان راور در این خصوص گفت: این طرح با هدف افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان نظم و امنیت به دیژه سارقین، اراذل و اوباش، قاچاقچیان، خرده‌فروشان مواد مخدر و امنیت اقتصادی به اجرا در آمد. 

شیخ زاهدی ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم آن در جهت ارتقاء امنیت سطح شهرستان و استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/کمساری




نمایش دستاوردهای طرح ارتقا امنیت در شهرستان راور برگزار شد

منبع:آرمـان
? نمایش دستاوردهای طرح ارتقا امنیت در شهرستان راور برگزار شد