قدرت‌نمایی با چاقو مجازات سنگین درپی دارد

دادستان شهرستان راور گفت: اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی با چاقو مجازات سنگبن درپی دارد‌. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به‌ نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان راور؛ مجتبی استوارزاده از دستگیری و بازداشت فردی که با قدرت‌نمایی با چاقو مخل نظم و امنیت عمومی در شهر راور شده بود، خبر […]



دادستان شهرستان راور گفت: اخلال در نظم عمومی و قدرت‌نمایی با چاقو مجازات سنگبن درپی دارد‌.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به‌ نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان راور؛ مجتبی استوارزاده از دستگیری و بازداشت فردی که با قدرت‌نمایی با چاقو مخل نظم و امنیت عمومی در شهر راور شده بود، خبر داد.

دادستان راور در تشریح این خبر گفت: طی روزهای اخیر شاهد برخی تحرکات و اقدامات مخل نظم و امنیت عمومی توسط فردی از اراذل و اوباش در شهر راور بودیم که با قدرت‌نمایی با سلاح سرد چاقو در چهارراه های اصلی شهر موجب ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده و نظم عمومی شهر را با ایذاء مردم مختل کرده بود.

وی افزود: بر اساس گزارشات واصله در خصوص این اقدامات، دستورات قضایی لازم سریعاً برای شناسایی و دستگیری این فرد از سوی دادستانی صادر شد که در کم‌ترین زمان متهم شناسایی و نسبت‌به دستگیری او اقدام شد.

استوار‌زاده اظهار کرد: حسب مورد برای این فرد به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، ایجاد رعب و وحشت، استفاده از سلاح سرد، قدرت‌نمایی با چاقو و تهدید، پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای شهرستان راور تشکیل و باتوجه‌به اقدامات هنجارشکنانه و مخل نظم و امنیت عمومی توسط متهم، با صدور قرار تامین مناسب به زندان معرفی شد.

وی ادامه داد: دادستانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ضابطین دادگستری به‌ویژه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سایر نهادهای نظامی و امنیتی شهرستان از اقدامات آنان در تامین امنیت مردم حمایت می‌کند.

دادستان راور افزود: براساس قانون افرادی که با چاقو قدرت‌نمایی می‌کنند به حبس از ۶ ماه تا دو سال و ۷۴ ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌شود.

وی بیان کرد: به لحاظ حساسیت موضوع برای تحقیقات مقدماتی چنین جرائمی، قضات مقتدر دادسرا زیر نظر دادستانی قاطعانه اقدام می‌کنند و داستانی قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همکاران شریف قضایی و اداری دستگاه قضایی که خالصانه و جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند، می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در پایان با اشاره به اینکه هیچ اغماض و مماشاتی در برخورد با اراذل و اوباش و مرتکبین جرائم خشن نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی و سایر نهادهای متولی است و بی‌تردید برخورد دستگاه قضایی با این افراد و اراذل و اوباش که با اقدامات خود امنیت عمومی و شهروندان را خدشه‌دار می کنند، کاملاً سخت و بازدارنده است و قطعاً این افراد در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

انتهای خبر/کمساری


قدرت‌نمایی با چاقو مجازات سنگین درپی دارد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? قدرت‌نمایی با چاقو مجازات سنگین درپی دارد