نجات ۹ کوهنورد در ارتفاعات مدوار شهربابک

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان ۹ کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار خبر داد. به گزارش خبرگزاری فاس از کرمان، محمدامیرخانی با اشاره به مفقودی و گیر افتادن ۹ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات کوه مدوار در شهربابک بیان کرد: در تماس تلفنی حادثه‌دیدگان […]


معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از تلاش ۱۲ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت برای نجات جان ۹ کوهنورد در ارتفاعات کوه مدوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فاس از کرمان، محمدامیرخانی با اشاره به مفقودی و گیر افتادن ۹ نفر از کوهنوردان در ارتفاعات کوه مدوار در شهربابک بیان کرد: در تماس تلفنی حادثه‌دیدگان با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر در ساعت ۲۱ شب گذشته ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ بلافاصله ۲ تیم امدادونجات از شهربابک به محل حادثه اعزام شد.

 وی با اشاره به آغاز عملیات جستجو و نجات در روستاها و مناطق کوهستانی مدوار افزود: تیم‌های امدادونجات کوهستان انار و کرمان نیز در ادامه این عملیات حضور یافتند.

 معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: کوهنوردان به‌دلیل سرمای شدید و تاریکی هوا در محلی از کوه پناه آورده بودند که پس از تلاش و جستجوی مداوم و شبانه‌روزی نیروهای هلال احمر در ساعت ۷ صبح امروز شنبه اول بهمن جاری، حادثه‌دیدگان در ارتفاعات کوه را پیدا کردند.

 وی با اشاره به اینکه یکی از کوهنوردان دچار سرمازدگی و افت فشارخون شده بود، تصریح کرد: خوشبختانه با همراهی تیم‌های امدادونجات هلال‌احمر کوهنوردان در ساعت ۹ صبح به دامنه کوه انتقال و حال عمومی همه آنها خوب است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





نجات ۹ کوهنورد در ارتفاعات مدوار شهربابک

منبع: فــارس
? نجات ۹ کوهنورد در ارتفاعات مدوار شهربابک