ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان

به گزارش نذیر کرمان، جهاد دانشگاهی استان کرمان در راستای ترویج فرهنگ توسعه پایدار و رونق صنعت سبز در استان، ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» را برگزار کرد. این برنامه با حضور جمعی از مسئولان، فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاه و دانشجویان در محل سالن شهید صدوقی جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد. در این […]

به گزارش نذیر کرمان، جهاد دانشگاهی استان کرمان در راستای ترویج فرهنگ توسعه پایدار و رونق صنعت سبز در استان، ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» را برگزار کرد.

این برنامه با حضور جمعی از مسئولان، فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاه و دانشجویان در محل سالن شهید صدوقی جهاد دانشگاهی کرمان برگزار شد.

در این برنامه، سخنرانان به تبیین ضرورت توسعه صنعت سبز در استان کرمان، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه و ارائه راهکارهایی برای تحقق این مهم پرداختند.

دکتر مهدی بازمانده، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان، در سخنرانی خود با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کرمان در حوزه معادن و صنایع معدنی، اظهار کرد: “توسعه صنعت سبز در استان کرمان می‌تواند به حفظ محیط زیست، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کمک شایانی کند.”

وی افزود: “جهاد دانشگاهی استان کرمان آمادگی دارد تا با ارائه مشاوره‌های تخصصی و انجام تحقیقات لازم، به سرمایه‌گذاران در این حوزه یاری رساند.”

مهندس محمدجواد فدایی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان، نیز در سخنرانی خود با بیان اینکه صنعت سبز یکی از راهکارهای اصلی برای مقابله با چالش‌های زیست‌محیطی است، گفت: “امیدواریم با توسعه این صنعت در استان کرمان، شاهد کاهش آلایندگی‌ها و ارتقای کیفیت هوا و آب باشیم.”

وی از جهاد دانشگاهی استان کرمان به دلیل برگزاری این برنامه تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که این برنامه‌ها به رونق صنعت سبز در استان کمک کند.

در ادامه این برنامه، پنل تخصصی با حضور فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه برگزار شد. در این پنل، چالش‌ها و فرصت‌های توسعه صنعت سبز در استان کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این برنامه، نمایشگاهی از دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان کرمان در حوزه صنعت سبز برگزار شد.

این برنامه با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و امید است که به رونق صنعت سبز در استان کرمان کمک کند.

کلمات کلیدی: صنعت سبز، جهاد دانشگاهی، استان کرمان، توسعه پایدار، محیط زیست، سرمایه‌گذاری، اشتغال

ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان

منبع: ایـسنا
? ویژه برنامه تخصصی با عنوان «صنعت سبز» در جهاد دانشگاهی استان کرمان