اشک‌های اورساتو در وداع با فوتبال

به گزارش نذیر کرمان، اشک‌های دنیله اورساتو، داور ۴۸ ساله ایتالیایی، پس از سوت پایان دیدار پاری‌سن ژرمن و دورتموند در سراسر دنیا رسانه‌ای شد. اورساتو که پیش از این اعلام کرده بود در پایان بازی‌های یورو ۲۰۲۴ بازنشسته خواهد شد، پس از سوت پایان این بازی احساسی شد و اشک ریخت. تصاویری از اشک‌های […]

به گزارش نذیر کرمان، اشک‌های دنیله اورساتو، داور ۴۸ ساله ایتالیایی، پس از سوت پایان دیدار پاری‌سن ژرمن و دورتموند در سراسر دنیا رسانه‌ای شد.

اورساتو که پیش از این اعلام کرده بود در پایان بازی‌های یورو ۲۰۲۴ بازنشسته خواهد شد، پس از سوت پایان این بازی احساسی شد و اشک ریخت. تصاویری از اشک‌های این داور باتجربه در فضای مجازی دست به دست شد و بسیاری از اهالی فوتبال به او ادای احترام کردند.

اورساتو در طول دوران حرفه‌ای خود قضاوت بازی‌های مهمی را بر عهده داشته است. او افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ و فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۹ بین لیورپول و تاتنهام را سوت زده است. همچنین قضاوت چندین دیدار حساس در یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی ۲۰۱۸ را نیز در کارنامه دارد.

بازنشستگی اورساتو پایان راه یکی از بزرگترین داوران تاریخ فوتبال است. داوربی که به خاطر دقت، قاطعیت و شخصیت کاریزماتیکی که داشت، مورد احترام اهالی فوتبال در سراسر جهان بود.

کلمات کلیدی: دنیله اورساتو، داور، فوتبال، پاری‌سن ژرمن، دورتموند، بازنشستگی، جام جهانی، لیگ قهرمانان، یورو

Tears of Orsato in Farewell to Football

وقتی فوتبال اشک داور شناس را در آورد!

منبع: بــرنا
? وقتی فوتبال اشک داور شناس را در آورد!