نجات و رهاسازی ۱۲ خودرو گرفتار در برف گردنه‌های جیرفت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از نجات و رهاسازی ۱۲ خودرو گرفتار در برف در گردنه‌های برفگیر جیرفت توسط راهداران خبر داد. مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفت‌وگو با فت فتو در جیرفت، با اشاره به ادامه روند بارش برف در گردنه‌های امیرالمومنین،سربیژن و […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از نجات و رهاسازی ۱۲ خودرو گرفتار در برف در گردنه‌های برفگیر جیرفت توسط راهداران خبر داد.

مدیرکل راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان در گفت‌وگو با فت فتو در جیرفت، با اشاره به ادامه روند بارش برف در گردنه‌های امیرالمومنین،سربیژن و محور ساردوئیه به هنزا اظهار کرد: رانندگان با توجه به برودت هوا جوانب احتیاط را برای گذر از این گردنه‌ها رعایت کنند.

 مجتبی محمودی افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰  نفر نیروی راهدار در قالب ۸ اکیپ راهداری در جاده‌ها و مناطق برفگیر و سیل‌خیز جنوب کرمان مستقر بوده و مشغول به عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از نجات ۱۲ دستگاه خودروی گرفتار در برف که به‌علت بارش شدید برف در گردنه‌های برفگیر جیرفت مجبور به توقف در حاشیه راه‌ها شده بودند خبر داد و گفت: نداشتن سوخت کافی، همراه نداشتن زنجیر چرخ، عیب فنی گرمایشی خودروها در کنار عوامل جوی سبب شده بود این تعداد خودرو در هنگام بارش برف در سرما گرفتار شوند که با همت راهداران ساردوئیه و اداره کل راهداری جنوب کرمان از مشکل رهایی و به سفر خود ادامه دادند.

محمودی سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را برای پاسخگویی به مردم و رانندگان اعلام کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





نجات و رهاسازی ۱۲ خودرو گرفتار در برف گردنه‌های جیرفت

منبع: فــارس
? نجات و رهاسازی ۱۲ خودرو گرفتار در برف گردنه‌های جیرفت