نجات جوان ۲۳ ساله بعد از ۹ ساعت در ارتفاعات

فت فتو/کرمان جوان ۲۳ ساله کرمانی بعد از ۹ ساعت تلاش توسط تیم امدادونجات پایگاه کوهستان کرمان از ارتفاعات صعب العبور روستای ده شیب در کوهپایه شهر کرمان نجات یافت.  به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان محمدامیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: در […]

فت فتو/کرمان جوان ۲۳ ساله کرمانی بعد از ۹ ساعت تلاش توسط تیم امدادونجات پایگاه کوهستان کرمان از ارتفاعات صعب العبور روستای ده شیب در کوهپایه شهر کرمان نجات یافت. 

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان محمدامیرخانی معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: در طی تماس تلفنی مردمی با سامانه تلفنی ۱۱۲ مبنی بر مصدوم شدن جوان ۲۳ ساله در ارتفاعات کوهستانی در روستای ده شیب، بلافاصله تیم امدادونجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام شد. 
وی با اشاره به اینکه نجاتگران کوهستان در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به محل حادثه اعزام شدند، افزود: نیروهای هلال احمر در ساعت ۱۱:۱۵ در روستای ده شیب مستقر شدند و با همراهی جمعی از اهالی بومی روستا به محل حادثه فرد مصدوم صعود کردند. 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن ارتفاعات و شرایط وزش شدید باد، نجاتگران تیم امدادونجات کوهستان کرمان در ساعت ۱۵ بعداز ظهر به مصدوم در ارتفاع بیش از ۳ هزار متر دسترسی پیدا کردند. 
امیرخانی با اشاره به مصدومیت این جوان ۲۳ ساله در ناحیه پا تصریح کرد: امدادگران هلال احمر پس از اقدامات امدادوکمک های اولیه و آتل بندی مصدوم را در بسکت تثیبت و به دامنه کوه انتقال دادند. 
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر این جوان مصدوم را به عوامل اورژانس در دامنه کوه تحویل دادند، افزود: این عملیات از ساعت ۱۰:۳۰ صبح پنجشنبه آغاز و در ساعت ۲۱:۵۰ به پایان رسید.

انتهای پیام




نجات جوان ۲۳ ساله بعد از ۹ ساعت در ارتفاعات

منبع: ایـسنا
? نجات جوان ۲۳ ساله بعد از ۹ ساعت در ارتفاعات