نارضایتی شهروندان رودباری از خاموشی ۶ ماهه بلوار امام

خاموشی بلوار اصلی امام «حدفاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام » در ۶ ماهه گذشته سبب بروز نارضایتی شهروندان رودباری شده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، خاموشی بلوار اصلی شهر رودبار جنوب چهره شب شهر را به هم ریخته و آمد و شد شبانه شهروندان در حد فاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام را با […]

خاموشی بلوار اصلی امام «حدفاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام » در ۶ ماهه گذشته سبب بروز نارضایتی شهروندان رودباری شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، خاموشی بلوار اصلی شهر رودبار جنوب چهره شب شهر را به هم ریخته و آمد و شد شبانه شهروندان در حد فاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام را با مشکل روبه‌رو کرده است.
مدتی است روشنایی بلوار اصلی شهرستان رودبار جنوب و خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها دچار خاموشی مطلق شده است.
تامین‌نشدن روشنایی خیابان‌ها شهری زمینه‌ساز حوادث ترافیکی، فراهم‌شدن بستر مناسب برای بزهکاری و بدل‌ساختن معابر امن شهر به فضای بی‌دفاع شهری و کاهش احساس امنیت شهروندان شده است، امری که نه فقط چهره شهر را سیاه و تاریک می‌کند.

به اعتقاد شهروندان رودباری شب هنگام دید کافی برای رفت و آمد شهروندان از بلوار اصلی این شهر و حرکت وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر وجود ندارد.

علی فلاحی یکی از شهروندان رودباری دراین‌باره به خبرنگار رودبار ما گفت: روشنایی بلوار اصلی شهر رودبار جنوب حد فاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام شب هنگام، خاموش است و این مناطق در تاریکی کامل است و مردم شب‌ها برای رفت‌وآمد با مشکل روبه‌رو هستند.

فلاحی با اشاره به اینکه چراغ‌های وسط بلوار اصلی شب‌ها فقط یک در میان روشن است گفت‌: امیدواریم مسئولان برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.     

دیگر شهروند آبادانی رودباری از نبود روشنایی مناسب و کافی در بلوار اصلی این شهر گلایه‌کرد و افزود: وضعیت روشنایی بلوار اصلی شهر حدفاصل میدان کشاورز تا بلوار انتظام به‌گونه‌ای است که تنها با نور خودرو می‌توان جلوی خود را دید و رانندگی در تاریکی سخت است و امکان تصادف و بروز حادثه وجود دارد.

ثنا رودباری افزود: لامپ برخی معابر و بلوارها خاموش یا نور کافی ندارد که این امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی از مسئولان ‌خواست برای بررسی وضعیت روشنایی معابر سری به خیابان‌ها و بلوارهای شهر برنند و از نزدیک خود شاهد وضعیت موجود باشند و برای رفع مشکلات اقدام مناسب انجام دهند.

دیگر شهروند رودباری به خاموشی بلوار بیمارستان سیدالشهداء اشاره کرد که با وجود تردد زیاد شهروندان و فصل بیماری‌های ویروسی، روشنایی ندارد.

رودباری افزود: در این خصوص بارها مشکل روشنایی از سوی شهروندان به مسئولان مرتبط اطلاع‌رسانی شده و با وجود گذشت زمان و اهمیت موضوع هنوز اقدامی برای رفع معضل و جلوگیری از بروز حادثه احتمالی نشده است.
منبع:رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر




نارضایتی شهروندان رودباری از خاموشی ۶ ماهه بلوار امام

منبع:آرمـان
? نارضایتی شهروندان رودباری از خاموشی ۶ ماهه بلوار امام