ملاقات مردمی با رییس دادگستری کرمان در نماز جمعه

دیدار مردمی رییس کل دادگستری کرمان وجمعی از مقامات قضایی استان درمصلی امام علی (ع) برگزار می‌شود. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از دیدار رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه اعضای شورای معاونین دادگستری و مصلحین و حکمین قرآنی با مردم در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان […]

دیدار مردمی رییس کل دادگستری کرمان وجمعی از مقامات قضایی استان درمصلی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از دیدار رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه اعضای شورای معاونین دادگستری و مصلحین و حکمین قرآنی با مردم در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان پس از خطبه‌های نمازجمعه این هفته ۱۹فرودین ماه خبر داد.

سید مهدی قویدل گفت: شهروندان کرمانی برای طرح درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی خود نیز می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در مصلی بزرگ امام علی (ع) حضور یابند و پس از خطبه‌های نمازجمعه از نزدیک مشکلات خود را با مقامات ارشد قضائی استان مطرح کنند.

او با اشاره به اینکه این اقدام باهدف صیانت از نهادخانواده انجام می‌شود، می گوید: مقامات قضایی استان کرمان و مصلحین وحکمین قرآنی معاونت اجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم دادگستری کل استان در این آیین آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای وثبت نام متقاضیان مشاوره قبل از ازدواج واختلافات خانوادگی وارجاع به مصلحین هستند.

به گفته قویدل  افراد متقاضی می‌توانند پس از نماز عصر به محل استقرار مقامات قضایی و مصلحین و حکمین قرانی مراجعه وثبت نام نمایند.

 جلسات ملاقات مردمی در دادگستری کرمان نیز به صورت مستمر هر چهارشنبه در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

فت فتو کرمان کرمان




ملاقات مردمی با رییس دادگستری کرمان در نماز جمعه

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ملاقات مردمی با رییس دادگستری کرمان در نماز جمعه