معرفی ظرفیت های شهرستان از طریق تبلیغات یک امر مهم در رویداد علمی بسیج

رضا اسماعیلی کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه در همایش رویداد علمی بسیج ارزوئیه گفت: یکی از کارهای مهمی که در طول رویداد علمی شهرستان باید اتفاق بیفتد امر معرفی ظرفیت‌ های موجود است که باید از طریق تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه‌ های مختلف انجام شود. به گزارش فت فتو همایش رویداد علمی بسیج شهرستان ارزوئیه […]

رضا اسماعیلی کاخ فرماندار شهرستان ارزوئیه در همایش رویداد علمی بسیج ارزوئیه گفت: یکی از کارهای مهمی که در طول رویداد علمی شهرستان باید اتفاق بیفتد امر معرفی ظرفیت‌ های موجود است که باید از طریق تبلیغات محیطی و برگزاری برنامه‌ های مختلف انجام شود.

به گزارش فت فتو همایش رویداد علمی بسیج شهرستان ارزوئیه در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور روئسای ادارات ارزوئیه برگزار شد.

فرماندار شهرستان ارزوئیه گفت: یکی از کارهای مهمی که در طول رویداد علمی شهرستان باید اتفاق بیفتد امر معرفی ظرفیت‌ های موجود است که باید از طریق تبیلغات محیطی و برگزاری برنامه‌های مختلف انجام شود.

رضا اسماعیلی کاخ افزود: در طول برگزاری رویداد علمی شهرداری ارزوئیه و سایر نهادهای مرتبط باید پای کار باشند هم‌ افزایی بین نهاد های مختلف برای برگزاری هرچه بهتر رویداد علمی ضروری است.

فرماندار شهرستان گفت: یکی از چالش‌ های مهم ما در راستای تحقق اهداف رویداد علمی شهرستان کمبود اعتبارات مالی است و نیاز داریم که از سوی وزارتخانه به این موضوع توجه ویژه‌ شود.

فرماندار ارزوئیه ایجاد بستر و زمینه پژوهش را امری ضروری عنوان کرد و گفت: تدوین طرح‌های پژوهشی و فناورانه در حوزه‌های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، روند توسعه شهرستان را سرعت خواهد بخشید.

رضا اسماعیلی کاخ با بیان این موضوع که یکی از رسالت های بسیجیان حضور در عرصه های علمی است از زحمات و تلاش های بی وقفه مجموعه سپاه و بسیج شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در پایان سجاد رمضانی مسئول مرکز رشد علمی شهرستان روند فعالیت مرکز را امیدوار کننده اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه مراکز رشد نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولین شهرستان ها هستند ، انتظار حمایت های بیشتری از سوی فرمانداری و سایر نهاد های شهرستان را داریم.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




معرفی ظرفیت های شهرستان از طریق تبلیغات یک امر مهم در رویداد علمی بسیج

منبع:آرمـان
? معرفی ظرفیت های شهرستان از طریق تبلیغات یک امر مهم در رویداد علمی بسیج