مشکلات مردم را از نزدیک لمس و در اولویت رفع قرار داده ایم

حسام الدین حسینی گفت: به تک تک روستا ها سرکشی شده و مسائل مطروحه مردم را احصا کردیم و در سامانه ،جی آی اس در صد لایه آب ، راه، برق ،و غیره… ذخیره کردیم. به گزارش فت فتو،سید حسام الدین حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت هفته دولت […]

حسام الدین حسینی گفت: به تک تک روستا ها سرکشی شده و مسائل مطروحه مردم را احصا کردیم و در سامانه ،جی آی اس در صد لایه آب ، راه، برق ،و غیره… ذخیره کردیم.

به گزارش فت فتو،سید حسام الدین حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار ما به مناسبت هفته دولت به تشریح عملکرد شش ماهه دوران تصدی فرمانداری خود پرداخت.

حسینی گفت:دوم تا هشتم شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والامقام رجائی و باهنر مزین و با عنوان «هفته دولت» نامگذاری شده، یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا، سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجائی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.

سرپرست فرمانداریهفته دولت فرصت مغتنمی است تا در کنار تقدیر از تلاش‌های دولتمردان و مسئولان و مدیران، زحمات بی‌دریغ کارمندان نیز گرامی داشته شود. تلاشگرانی که با تعهد خالصانه و خدمت صادقانه به عنوان پیش‌قراولان مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

وی گفت: دولت مردمی آیت الله ریسی به درستی ثابت کرد مردمی بودن و خدمت به مردم از اولویت این دولت هست،اقدامات دولت در این یکسال  بر کسی پوشیده نیست ،از زمان اوج گیری کرونا و اقدام به موقع واکسیناسیون تا تلاش برای بهبود معیشت مردم .

سپرست فرمانداری فاریاب اظهار کرد: الحمد الله آیت الله ریسی به استان کرمان خصوصا جنوب توجه ویژه ای دارد این از انتخاب استاندار و دستور رسیدگی بیشتر مشهود است و در حضورشان به همراه وزرا در استان مصوبات خوبی برای استان داشتند که مهم ترین آن، خبر استقلال جنوب کرمان بود که با اجرایی شدن این مصوبات به زودی شاهد پیشرفت در همه زمینه ها خواهیم بود .

حسینی بیان کرد: به تک تک روستا ها سرکشی شده و مسائل را از زبان و طبق اولویت مردم احصا کردیم و در سامانه ،جی آی اس در صد لایه آب ، راه، برق ،و غیره… ذخیره کرده و اشراف بسیار خوبی به مسائل شهرستان داریم و طبق اولویت در حال رفع مشکلات هستیم که عدد خیلی خوبی برای اولویت های مطرح شهرستان در نظر گرفتیم،که این مدل مورد استقبال استاندار و همچنین نماینده تام الاختیار رییس جمهور در سفر به فاریاب قرار گرفت.

وی  در خصوص پروژه های فعال شهرستان(آب ،راه) به اقدامات آبرسانی در حال انجام توسط جهاد آبرسانی شهرستان از جمله ۱۷۰۰۰متر لوله گذاری و احداث شبکه آب روستایی ، حفر چاه آب شرب حیدر آباد ، گلدسته ، و سه چاه ، احداث مجتمع آبی در آبباد و آبشوئیه و در حوزه راه به تعریض محوره فاریاب بلوک ، محور فاریاب به زهمکان (۴کیلومتر) محور حرمه به فاریاب (۵کیلومتر آسفالت شده)و طبق تفاهمی که با مدیر کل راه جنوب داشتیم.

حسینی ابراز کرد: ان شا الله حدود ۲۰۰میلیارد در حوزه راه در شهرستان بوجه در نظر کرفته شده که به حول قوه الهی تصمیم داریم شهرستان از بن بست خارج شود در حوزه راه روستایی بالغ بر ۴۰هزار متر آسفالت در هر دو بخش مرکزی و هور انجام و بخشی در حال انجام است.

این مقام مسئول گفت:در حوزه آموزش با دعوت از دکتر خانمحمدی مشاور وزیر قول احداث ۶ مدرسه داده شد که کلنگ ۲مدرسه زده شد و باقی در دستور کار هست همچنین ساخت یک هنرستان کشاورزی از مصوبات حضور وزیر آموزش و پرورش به شهرستان است.

وی اظهار کرد:در حوزه محیط زیست. با دیداری که بعد از آتش سوزی جنگل مهروئیه با ریس سازمان محیط زیست کشور جناب دکتر سلاجقه داشتیم نمایندگی محیط زیست شهرستان و همچنین دو خودروی (آتشنشانی و یک دستگاه کاپرا و تجهیزات اطفاع حریق در مهروییه مستقر شد)

حسینی بیان کرد :در سایر حوزه ها، سلامت کار مطالعات اولیه بیمارستان به دستور استاندار در حال انجام است ، کار احداث شهرک صنعتی شهرستان به زودی استارت میخورد ، معادن باید افزایش نیرو داشته باشند ، در حوزه فرهنگی با ایجاد قرارگاه امام حسن مجتبی تمام مسائل از تامین جهیزیه ،تا کمک به مستضعفین در تمام زمینه ها با جدیت در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری  در پایان از تلاش تمام مسولان خصوصا ، امام جمعه محترم ،نماینده محترم مردم جناب شکرالهی ،فرمانده سپاه ، روسای ادارات و تمامی کسانی که به نوعی برای رفاه حال مردم تلاش می کنند تشکر کرد.

انتهای پیام/




مشکلات مردم را از نزدیک لمس و در اولویت رفع قرار داده ایم

منبع:آرمـان
? مشکلات مردم را از نزدیک لمس و در اولویت رفع قرار داده ایم