مرحله حفاری پروژه ملی فیبرنوری آغاز شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آغاز مرحله حفاری پروژه‌ ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌فر گفت: به‌منظور بهره‌مندی هم استانی‌ها از شبکه‌های ارتباطی نوین […]

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آغاز مرحله حفاری پروژه‌ ملی فیبر نوری منازل و کسب و کارها خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان؛ حسین ساجدی‌فر گفت: به‌منظور بهره‌مندی هم استانی‌ها از شبکه‌های ارتباطی نوین و دسترسی با سرعت و کیفیت بالاتر به اینترنت، پروژه‌ یاد شده از دوم آذر ماه در شهر کرمان آغاز شد که حفاری بیش از ۴۰۰ کیلومتر را در برخواهد داشت و پس از شهر کرمان در صورت همکاری شهرداران سایر شهرهای استان در تمامی شهرهای استان اجرا خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان و حفاری ۵ هزار کیلومتر تا پایان سال پیاده‌سازی خواهد شد که شامل ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر فیبر جاده‌ای و دو هزار و ۳۰۰ کیلومتر فیبر شهری است.

وی خاطرنشان کرد: پیشاپیش بابت شکیبایی و همکاری مردم در پیاده‌سازی این پروژه‌ عظیم که سرمنشاء تحولات بزرگ در حوزه‌ ارتباطات خواهد بود و قطعاً هم استانی‌ها طعم شیرین آن را خواهند چشید، صمیمانه سپاسگزاریم.

انتهای خبر/م

 




مرحله حفاری پروژه ملی فیبرنوری آغاز شد

منبع:آرمـان
? مرحله حفاری پروژه ملی فیبرنوری آغاز شد