تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان

به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد. رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در این مراسم اظهار کرد: امروز وضعیت بسیار مناسبی داریم و آینده‌ای درخشان در انتظار آموزش و پرورش استان کرمان است. […]

به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان کرمان در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در این مراسم اظهار کرد: امروز وضعیت بسیار مناسبی داریم و آینده‌ای درخشان در انتظار آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای ارتقای جایگاه معلمان و فرهنگیان، گفت: برای افزایش درآمد پایدار آموزش و پرورش، تجاری‌سازی املاک را آغاز کرده‌ایم و سال آینده بهره‌برداری از یک سالن ۱۱۰۰ نفری را خواهیم داشت که قریب به ۲۰ میلیارد تومان تاکنون توسط خیرین برای این سالن هزینه شده است.

رضایی همچنین از اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: این طرح از اول فروردین ماه سال جاری در حال اجرا است و تاکنون رتبه‌بندی بیش از ۸۰ درصد از معلمان استان انجام شده است.

یکی از بخش‌های جالب توجه این مراسم، حضور تعدادی از مدیران و مسئولان کنونی استان به همراه یکی از معلمان دوران تحصیلشان بود.

در این بخش، فرمانده انتظامی استان کرمان، رئیس کل دادگستری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل تعزیرات حکومتی، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به بیان خاطره و قدردانی از معلمانشان پرداختند.

این اقدام، یادآور نقش بی‌بدیل معلمان در تربیت نسل‌های آینده و جایگاه رفیع آنان در جامعه بود.

میان تیتر:

  • برنامه‌های آموزش و پرورش کرمان برای ارتقای جایگاه معلمان:
    • تجاری‌سازی املاک برای افزایش درآمد پایدار
    • اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان
  • حضور مدیران و مسئولان در کنار معلمان دوران تحصیلشان:
    • یادآوری نقش معلمان در تربیت نسل‌های آینده
    • قدردانی از زحمات معلمان

کلمات کلیدی: تجلیل از معلم، هفته معلم، آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی، رتبه‌بندی معلمان، مدیران و مسئولان، خاطره، قدردانی

Teachers’ Day Ceremony Held at UCK in Kerman

 

انتهای پیام

مراسم متفاوت تجلیل از معلمان کرمانی+ فیلم

منبع: ایـسنا
? مراسم متفاوت تجلیل از معلمان کرمانی+ فیلم