مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: حدود ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در مدارس روستایی و عشایری تحصیل می کنند

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: حدود ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در مدارس روستایی و عشایری تحصیل می کنند. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی در نشست مجازی اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان با […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: حدود ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در مدارس روستایی و عشایری تحصیل می کنند.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی در نشست مجازی اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از راه اندازی قرارگاه استانی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان خبر داد.

وی مردمی سازی آموزش و پرورش، اختصاص سرانه به مدارس مناطق محروم کرمان، کاهش نرخ بازماندگان از تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان را از مهمترین اهداف راه اندازی این قرارگاه دانست.

وی انسداد مبادی بی سوادی را لازمه پیشگیری از افزایش تعداد افراد بی سواد دانست و اظهار کرد: همه نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم باید با آموزش و پرورش در راستای شناسایی افراد بی سواد در رده سنی ۱۰ تا ۴۹ سال همکاری کنند.

رضایی عدالت محوری را مهمترین راهبرد آموزش و پرورش کرمان دانست و افزود: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را در این استان با جدیت و استفاده از ظرفیت های مختلف پیگیری خواهیم کرد.

بر پایه این گزارش، نشست مجازی اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان با اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی برگزار شد.




مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: حدود ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در مدارس روستایی و عشایری تحصیل می کنند

منبع: ایرنـا
? مدیرکل آموزش و پرورش کرمان: حدود ۵۰ درصد دانش آموزان این استان در مدارس روستایی و عشایری تحصیل می کنند