مجامع حقوق بشری در امتحان فلسطین مردود شدند

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نسل کشی، قتل عام، کودک کشی، به خاک و خون کشیدن مادران و زنان مظلوم و کشتار خانواده های فلسطینی در نوار کوچک غزه گفت: مجامع حقوق بشری با سکوت مرگبار خود، در این امتحان مردود شدند. حجت الاسلام والمسلمین حسن […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به نسل کشی، قتل عام، کودک کشی، به خاک و خون کشیدن مادران و زنان مظلوم و کشتار خانواده های فلسطینی در نوار کوچک غزه گفت: مجامع حقوق بشری با سکوت مرگبار خود، در این امتحان مردود شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز پنجم آبان ماه در خطبه های وحدت بخش نماز جمعه کرمان با تبیین انواع نگرانی ها و ترس های انسان گفت: وقتی به خداوند توکل کنید و او را پشتیبان خود بدانید دیگر دلهره و ترس معنا پیدا نمی کند.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه ضمن گرامیداشت مناسب های هفته پیش روی و در ادامه پایان تحریم ظالمانه موشکی علیه ایران اسلامی و شکست غرب (آمریکا) در این صحنه را یکی از سندهای حقانیت و جریان دفاعی کشور دانست و در بخش دیگر سخنانش اظهار کرد: آنچه که امروز در نوار غزه می گذرد تاریخ با سرعت و شتاب زیاد عقرب آن حوادث کوچک و بزرگ و مخصوصا فاجعه های که در حال رخ دادن است، ثبت و ضبط می کند.

او ادامه داد: آنچه در غزه اتفاق می افتد یک سکه دو رو است که یک روی آن کاملا مثبت، انسان ساز و امید آفرین و روی دیگر سکه پستی، ددمنشی، ظلم و ستم است که دوربین های قوی، هنرمندان برجسته و نویسندگان توانمند باید آن را به خوبی تبیین کنند تا در تاریخ ثبت شود.

امام جمعه کرمان افزود: روی مثبت سکه، مردم شجاع فلسطین هستند که توانستند آخرین میخ ها را بر تابوت جهان تک قطبی بکوبند و ثابت کنند که دوره جهان تک قطبی تمام شده است و امروز شاهد جهان چند قطبی هستیم که بخش قابل توجهی از آن در نظم جدید جهانی، مبتنی بر نگاه مقاومت است که در آن ده ها و صدها هزار جوان مجاهد، همدل و همراه در امت اسلامی در جغرافیای پهناور اسلام در کنار هم قرار گرفته اند تا با ظلم و جنایت در دنیای امروز مبارزه کنند.

او تصریح کرد: امروز مبارزان و مجاهدان سلحشور فلسطین، هیمنه غرب و آمریکا را در هم شکستند و نشان دادند که قدرت، قدرتمندترین ارتش ادعایی منطقه، پوشالی است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به رفت و آمدهای سراسیمه مقامات ارشد آمریکا، فرانسه و انگلستان به سرزمین های اشغالی عنوان کرد: این آمد و رفت ها نشان دهنده شکست بزرگ در صحنه نظامی و سازمان امنیتی و اطلاعاتی مورد حمایت غرب است.

او اظهار کرد: بغض ۷۵ ساله مظلومیت و خشم متراکم شده از اشغال و غصب و ظلم ترکید و به طوفانی ویرانگر علیه دشمن تبدیل شد که پایگاه ها و پادگان های جهنمی افراط و خیانت را در هم کوبید و نشان داد اگر فرمانده عملیات و میدانی آمریکایی ها هم باشند، کاری از پیش نمی برند، هرچند آنها فرمانده میدان جنگ علیه فلسطین مظلوم هستند و اسرائیل غاصب فقط مجری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که صهیونیست ها با پشتیبانی آمریکا و غرب در طول سال ها همه تلاش خود را انجام دادند تا مساله فلسطین را از جهان اسلام پاک کنند، گفت: حرکت بزرگ و نورانی مجاهدان مساله فلسطین را به اولین مساله جهان امروز تبدیل کرد.

او نسل کشی، قتل عام، کودک کشی، به خاک و خون کشیدن مادران و زنان مظلوم و کشتار خانواده های فلسطینی در نوار کوچک غزه را روی دیگر سکه دانست و بیان کرد: مجامع حقوق بشری با سکوت مرگبار خود، در این امتحان مردود شدند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: آنها در تلاش هستند به رژیم صهیونیستی زمان بدهند تا به قتل و کشتار خود ادامه دهد تا شاید شکست خود را جبران کند، به همین دلیل با پیشنهادهای آتش‌بس مخالفت می کنند و اسرائیل غاصب محکوم نمی شود و جبهه مقاومت به خویشتن داری توصیه می کنند و این دوگانگی در رفتارشان کاملا مشهود است.

او تاکید کرد: دنیا بداند که مجاهدان مقاومت در حرکت هوشمند، ضربه های اساسی در جغرافیای پهناور مقاومت به دشمن و در راس آن آمریکا خواهند زد و  این ضربات مهلک مقاومت آنقدر پی در پی خواهد بود که منطقه، جغرافیای مقاومت و کشورهای اسلامی را به جهنمی برای آمریکایی ها و ایادی آن تبدیل خواهد کرد که منجر به خروج آمریکایی ها از این منطقه خواهد شد.

انتهای پیام




مجامع حقوق بشری در امتحان فلسطین مردود شدند

منبع: ایـسنا
? مجامع حقوق بشری در امتحان فلسطین مردود شدند