ماه شعبان فخر مسلمین جهان است

فرماندار راور ضمن پیام تبریک به مناسبت روز جانباز و پاسدار ماه شعبان را ماه فخر مسلمین جهان دانست. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری راور؛ رضا عباسی با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

فرماندار راور ضمن پیام تبریک به مناسبت روز جانباز و پاسدار ماه شعبان را ماه فخر مسلمین جهان دانست.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «فت فتو» به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری راور؛ رضا عباسی با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
ماه شَعبان المُعَظّم، ماه برکت و رحمت خداوند رحمان، به برکت میلاد شایسته‌ترین بندگان اهل بهشت، بهترین و عزیزترین ماه‌های اسلامی و فخر مسلمین جهان گردیده است.

سوم ماه مبارک شعبان، سال‌روز ولادت سید و سالار شهیدان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و چهارمین روز از این ماه مبارک روز میلاد جانباز فداکار اسلام و علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و پنجمین روز از آن ولادت حضرت امام زین‌العابدین(ع) است که این روزها به واسطه جان‌فشانی‌ و ایثارگری‌های پاسداران و غیور‌مردان انقلاب و همچنین فداکاری جانبازان عزیز میهن به روز پاسدار و جانباز نام‌گذاری گردیده است.

این‌جانب ضمن تبریک فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌حسین(ع) روز پاسدار، ولادت با برکت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز و ولادت امام‌ زین‌العابدین(ع) را به تمامی مسلمانان جهان و به خصوص پاسداران و جانبازان میهن اسلامی، یاد و خاطره شهیدان والامقام کشور عزیزمان به ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم.

انتهای خبر/ کارگرز اده




ماه شعبان فخر مسلمین جهان است

منبع:آرمـان
? ماه شعبان فخر مسلمین جهان است