فیلم| چرا حاج قاسم “سردار دل‌ها” شد؟

در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم گلزار شهدای کرمان لبریز از مشتاقان، زائران و ارادتمندانی به شهید سلیمانی است، فرمانده بزرگی که خود را یک سرباز می‌دانست و برای مردم سردار دل‌ها شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، از شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه […]

در ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم گلزار شهدای کرمان لبریز از مشتاقان، زائران و ارادتمندانی به شهید سلیمانی است، فرمانده بزرگی که خود را یک سرباز می‌دانست و برای مردم سردار دل‌ها شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، از شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه سال می‌گذرد و در این مدت نه تنها عشق و ارادت مردم به شهید سلیمانی کم نشده که روز به روز بیشتر هم شده است.

شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار بزرگی بود، فرمانده بزرگی که برخی او را ژنرال افسانه‌ای می‌نامیدند، برخی سیدالشهدای جبهه مقاومت، برخی سردار دل‌ها و البته بیشتر مردم فقط و فقط به او حاج قاسم می‌گفتند؛ همان حاج قاسمی که یار و یاور مظلومان و پناه همه مستضعفان بود، همان حاج قاسمی که فرزند همه پدران و مادران شهدا و پدر همه فرزندان شهدا بود.

حاج قاسم از نگاه علمای اهل سنت

این روزها و در ایام سومین سالگرد شهادت این مرد بزرگ، گلزار شهدای کرمان لبریز از مشتاقان، زائران و ارادتمندان به این سردار بزرگ جهان اسلام است، فرماندهی که خود را یک سرباز می‌دانست و برای مردم سردار دل‌ها شد.

استان کرمان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , فیلم ,

انتهای پیام/۵۱۱/




فیلم| چرا حاج قاسم “سردار دل‌ها” شد؟

منبع: تسنــیم
? فیلم| چرا حاج قاسم “سردار دل‌ها” شد؟