فعالیت ۳۹۱ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان فعالیت دارند که ۳۱۴ مورد از این مراکز عمومی و مابقی تخصصی هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه تأسیس مراکز نیکوکاری در راستای واگذاری امدادرسانی به مردم انجام می‌شود، افزود: معتقدیم امدادرسانی […]

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان فعالیت دارند که ۳۱۴ مورد از این مراکز عمومی و مابقی تخصصی هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه تأسیس مراکز نیکوکاری در راستای واگذاری امدادرسانی به مردم انجام می‌شود، افزود: معتقدیم امدادرسانی اگر به‌صورت شبکه‌ای انجام شود، ساختاری قدرتمند و هم‌افزایی عظیمی ایجاد خواهد شد و ظرفیت‌های بالقوه محلات برای کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، زمینه بروز می‌یابد.

وی شناسایی محرومان در محلات و کمک‌رسانی به آنان را مهم‌ترین وظیفه مراکز نیکوکاری دانست و ادامه داد: ۳۹۱ مرکز نیکوکاری در استان کرمان فعالیت دارند که ۳۱۴ مورد از این مراکز عمومی و مابقی تخصصی هستند.

صادقی به برنامه کمیته امداد برای گسترش مراکز نیکوکاری خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد مراکز نیکوکاری در استان تا پایان سال به ۵۰۰ مرکز افزایش یابد که امیدواریم با این اقدام شاهد یک تحول عظیم در شیوه امدادرسانی به محرومان و نیازمندان در استان باشیم.

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری تلاش می‌کنند از طریق ارتباط با معتمدان محلی، اصناف، مراکز فرهنگی و صنایع، کمک‌های مردمی را در جهت ارائه به محرومان هر محله، تجمیع کنند.

انتهای پیام




فعالیت ۳۹۱ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? فعالیت ۳۹۱ مرکز نیکوکاری کمیته امداد در استان کرمان