فصل سرما و مصائب مردم شهرستان فهرج در تهیه نفت سفید

این روزها و با آغاز فصل سرما مردم شهرستان فهرج برای ثبت نام و تهیه نفت سفید با مصائب و مشکلات ریز و درشتی مواجهند؛ مشکلاتی که هر ساله تکرار و تدبیر مناسبی برای رفع آن اتخاذ نمی شود. خبر کاملی نیست فقط برداشت شما ست که مانند یادداشت است تا گزارش به گزارش فت […]

این روزها و با آغاز فصل سرما مردم شهرستان فهرج برای ثبت نام و تهیه نفت سفید با مصائب و مشکلات ریز و درشتی مواجهند؛ مشکلاتی که هر ساله تکرار و تدبیر مناسبی برای رفع آن اتخاذ نمی شود.

خبر کاملی نیست فقط برداشت شما ست که مانند یادداشت است تا گزارش

به گزارش فت فتو؛ در آستانه ی فصل سرما در شرقی ترین نقطه ی استان کرمان مردمانی زندگی می کنند که گازکشی منازل انجام نداده اند و مجبورند برای رفع مشکلات ثبت نام نفت سفید ساعت ها در صفوف به هم پیوسته بایستند تا به مشکل آنها رسیدگی شود.

این در حالیست که شرکت نفت شهرستان بم فقط یک روز از هفته را برای مردم فهرج درنظر گرفته و همین امر سبب شده از ساعات ابتدایی صبح دوشنبه زنان و مردان با به همراه داشتن کودکان خود در صفوف با جمعیت های زیاد بایستند تا شاید به مشکلات ریز و درشت آنها رسیدگی شود.

مشکلی که طی سال های اخیر شاهد آن بوده ایم و امسال نیز بدون اتخاذ تدبیر مناسب مردم را در تهیه نفت سفید با مشکل مواجه کرده است.

یکی از بانوان حاضر در محل ثبت نام نفت سفید که تمایلی به فاش شدن نام خود نداشت با گلایه شدید از بی تدبیری مسئولان به خبرنگار ما گفت: از ساعت ۶ صبح از دورترین روستای فهرج به اینجا آمدم اما ازدحام جمعیت به حدی است که تا بدین لحظه نوبت من نشده و کماکان معطل مانده ام.

وی افزود: شایسته و زیبنده ی بانوان نیست که ساعت ها در صف بایستیم و در آخر مشکل مان حل نشود و به هفته ی بعد موکول شود.

همچنین یکی دیگر از افراد حاضر در محل ثبت نام نفت سفید که مردی حدود ۳۵ ساله بود پیرامون مشکلات خود گفت: این اقدام شرکت نفت ظلم در حق مردم است بایستی تعداد روز بیشتری به شهرستان فهرج اختصاص پیدا کند.

مشاهدات میدانی خبرنگار ما تایید گلایه های مردمی است؛ بطوریکه تعدادی از آنها از نبود تدبیر مناسب در این رابطه گلایه مند و خواستار تغییر رویه در ثبت نام نفت سفید شدند.

انتهای پیام/عباسزاده




فصل سرما و مصائب مردم شهرستان فهرج در تهیه نفت سفید

منبع:آرمـان
? فصل سرما و مصائب مردم شهرستان فهرج در تهیه نفت سفید