فرهنگ کرامت باید در جامعه نهادینه شود

امام جمعه راور گفت: فرهنگ کرامت باید در جامعه ما نهادینه شود و همه خدمت‌گزاران این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» به نقل از روابط‌ عمومی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره)؛ مصطفی طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) راور به‌همراه تعدادی از پرسنل این اداره به‌مناسبت فرارسیدن […]

امام جمعه راور گفت: فرهنگ کرامت باید در جامعه ما نهادینه شود و همه خدمت‌گزاران این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» به نقل از روابط‌ عمومی کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره)؛ مصطفی طاهری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) راور به‌همراه تعدادی از پرسنل این اداره به‌مناسبت فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری، با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرستان راور دیدارکردند.

در این دیدار حجت الاسلام علی زمانی امام‌جمعه راور، برلزوم تقویت عزت‌نفس و توجه به کرامت انسانی تأکیدکرد گفت: فرهنگ کرامت باید در جامعه ما نهادینه شود و همه خدمتگزاران این موضوع را سرلوحه کاری خود قراردهند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین زمانی بیان‌کرد: به‌برکت انقلاب اسلامی نهاد مقدس کمیته‌ امداد در اجرای ماموریت‌های خود گام‌های بلندی را برداشته و بایستی موضوع دانش‌بنیان را به عنوان محور وارد کار خود نماید و از طرح های دانش بنیان که موجب ایجاد انگیزه و تحول در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال و جذب اعانات و صدقات می‌شود حمایت نماید.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین زمانی در ادامه با اشاره به مهندسی دقیق دشمن برای آسیب‌زدن به کشور بیان‌کرد: دشمن برای فاصله انداختن بین انقلاب و تحقق آرمان‌هایش در ۴۴ سال گذشته طراحی‌های مختلف از ترور و جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی، فتنه‌های اجتماعی و… داشته است.
 
امام‌جمعه راور با اشاره به اینکه علی‌رغم تهدیدها و طراحی‌های دشمن رسیدن به هدف امکان‌پذیر است؛ گفت: کار در کمیته‌امداد و خدمت به محرومان یک کار مقدس و توفیق است و در سیره اهل‌بیت(ع) نیز توجه به نیازمندان بسیار جدی گرفته شده و بارها بر آن تأکید داشته‌اند.

رئیس کمیته امداد راور نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی خانواده تحت پوشش کمیته‌امداد امام خمینی(ره) عنوان‌کرد: امروزه کمیته‌امداد از حوزه حمایتی عبور کرده و وارد چرخه توانمندسازی مددجویان شده‌ است. 

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ با همکاری بانک‌های عامل فرصت‌های شغلی بسیاری برای متقاصیان و خانواده‌های نیازمند ایجاد شده‌است و همه آنان وارد چرخه توانمندسازی گردیده‌اند و در حوزه مسکن نیز اعم از احداث و تعمیر مسکن، تعمیر و احداث سرویس بهداشتی و گازکشی منازل خدمات خوبی به مددجویان ارائه شده‌است.

حجت‌الاسلام طاهری با تأکید براینکه احداث مسکن برای مددجویان تحت پوشش شهرستان با همکاری سپاه، بنیادمسکن و مسکن و شهرسازی انجام شده است افزود: در سال‌ جاری تعداد ۴۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد احداث گردیده است.

انتهای خبر/




فرهنگ کرامت باید در جامعه نهادینه شود

منبع:آرمـان
? فرهنگ کرامت باید در جامعه نهادینه شود