فرمانده جدید لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی شد

سرهنگ جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی و از خدمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق این لشکر قدردانی شد. سردار پاکپور ،فرمانده نیروی زمینی سپاه  امروز همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه در استان گفت: لشکر ۴۱ ثارالله از معدود لشکر‌های خط شکن دوران دفاع مقدس بود که با […]

سرهنگ جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی و از خدمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق این لشکر قدردانی شد.

سردار پاکپور ،فرمانده نیروی زمینی سپاه  امروز همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه در استان گفت: لشکر ۴۱ ثارالله از معدود لشکر‌های خط شکن دوران دفاع مقدس بود که با فرماندهی سردار شهید سلیمانی در عملیات‌ها می درخشید و همواره نمره ۲۰ به کارنامه این لشگر اضافه می شد و امروز نیز این لشکر از یگان‌های اصلی در حفظ امنیت کشور به ویژه در دفع تهدید‌های دشمن در جنوب شرق کشور است.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان هم در این مراسم گفت: لشکر پیروز ثارالله چه در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سردار شهید سلیمانی و چه پس از ان در تامین امنیت شرق کشور شجاعانه افتخار آفریده است و همچنان در این مسیر ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می دهد.

در این مراسم سرهنگ جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی و از خدمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق این لشکر قدردانی شد.

فت فتو کرمان کرمان




فرمانده جدید لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? فرمانده جدید لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله معرفی شد