فرد هتاک به ساحت مقدسات به شعب کیفری زرند اعزام‌ گردید

دکتر فرحبخش گفت:در خصوص این فرد پرونده قضایی تشکیل و با صدور کیفر خواست جهت محاکمه به شعب کیفری شهرستان زرند معرفی و قطعا برخورد دستگاه قضایی با چنین جرایمی عبرت آموز خواهد بود. به گزارش فت فتواز کرمان :دکتر ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری زرند گفت:شخص هتاک پس از مشاجره لفظی با عوامل سلف سرویس […]

دکتر فرحبخش گفت:در خصوص این فرد پرونده قضایی تشکیل و با صدور کیفر خواست جهت محاکمه به شعب کیفری شهرستان زرند معرفی و قطعا برخورد دستگاه قضایی با چنین جرایمی عبرت آموز خواهد بود.

به گزارش فت فتواز کرمان :دکتر ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری زرند گفت:شخص هتاک پس از مشاجره لفظی با عوامل سلف سرویس کارخانه فولاد زرند، اقدام به توهین به مقدسات اسلامی داشته است، پس از گزارش مرجع انتظامی و بررسی مراتب، با صدور دستور قضایی مورد رصد ضابطان قضایی قرار گرفت و پس از شناسایی و احضار، دستگیر شد.

دکتر فرح‌بخش رییس شورای پیشگیری از وقوع بزه افزود:در خصوص این فرد پرونده قضایی تشکیل و با صدور کیفر خواست جهت محاکمه به شعب کیفری شهرستان زرند معرفی گردید و قطعا برخورد دستگاه قضایی با چنین جرایمی عبرت آموز خواهد بود.

یعقوبی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند نیز در این خصوص اظهار داشت:دادستانی با هرگونه توهین به مقدسات با قاطعیت و جدیت برخورد قانونی لازم خواهد داشت.

مدعی العموم شهرستان زرند در ادامه افزود:توهین به مقدسات موجب جریحه دار شدن افکار عمومی می گردد و مدعی العموم وظیفه صیانت از حقوق عامه و مقابله و برخورد جدی با جرائم دارای جنبه عمومی دارد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند از فعالین مذهبی و فرهنگی اصحاب رسانه و عموم مردم شهرستان درخواست کرد* : از انجام هر گونه پیش داوری خودداری و هر گونه اظهارنظر را موکل به اثبات موضوع در دادگاه و قطعیت حکم متهم در دادگستری  نمایند .

روابط عمومی دادگستری و دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع بزه شهرستان زرند




فرد هتاک به ساحت مقدسات به شعب کیفری زرند اعزام‌ گردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? فرد هتاک به ساحت مقدسات به شعب کیفری زرند اعزام‌ گردید