فاطمه زهرا (س) آن گمشده‌ زن امروز

فاطمه زهرا (س) آن گمشده‌ زن امروز است تا به او بیاموزد که زن بودن یک افتخار است. به گزارش پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را می‌توان با مکتبی که بنا کرد مورد ارزیابی قرار داد  مکتب فاطمی، ویژگی‌هایی دارد:  در مکتب فاطمی زن برای مبارزه، به ابزارها و روش‌های مردانه نیازی ندارد، […]

فاطمه زهرا (س) آن گمشده‌ زن امروز است تا به او بیاموزد که زن بودن یک افتخار است.

به گزارش پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها را می‌توان با مکتبی که بنا کرد مورد ارزیابی قرار داد 

مکتب فاطمی، ویژگی‌هایی دارد:
 در مکتب فاطمی زن برای مبارزه، به ابزارها و روش‌های مردانه نیازی ندارد، زن، زن است و در مبارزه هم مثل یک زن و با حفظ هویت زنانه اقدام می‌کند.
 
اشک و آهی که فاطمه زهرا (س) از آن استفاده کرد در دسترس همه زنان است، هر چند که اغلب از این ابزار استفاده نابجا می‌کنند، اما فاطمه زهرا (س) از این ابزار به بهترین نحو در راستای مبارزه سیاسی اجتماعی خود بهره می‌برد.
 
در دنیایی که به نام آزادی زن، می‌خواهند او را از مامن امن عفت بیرون آورند تا راحت دریده شود و زندگی را از او بگیرند، در دنیایی که سعی می‌کنند، تا زن را مرد کنند زیرا مرد بودن زن از او یک نیروی کار مردانه با حقوق کمتر از مرد را فراهم می‌آورد تا نظام سرمایه‌داری هر چه بیشتر، سود بیاندوزد.
 
 فاطمه زهرا (س) آن گمشده‌ی زن امروز است تا به او بیاموزد که زن بودن یک افتخار است که نباید به هیچ بهایی آن را فروخت چرا که حفظ هویت زنانه از مهم‌ترین ویژگی‌های فاطمه زهرا (س) است.
 
امروز صدها جلد کتاب با موضوع زنان نوشته می‌شود تا آنها را به حق و حقوق خودشان آشنا کنند، اما هر روز شاهد دور شدن زن از هویت خود و بیگانه شدن با حق و حقوق خودش می‌شود و حتی شاهد آن هستیم که زن بر خلاف مصالح خودش، فریاد نابودی خودش را سر می‌دهد.
 
امروز زن غربی نتیجه همین جدایی زن از هویت خویش و باختن خود در برابر فضای مستبدانه‌ مردانه است.
 
به امید روزی که زنان بدانند که زن بودن را با همه زیبایی‌اش بپذیرند و نخواهند کسی غیر از خودشان باشند.

یادداشت: احمد طالبیان عضو شورای اسلامی شهر شهربابک 

انتهای پیام/ شهربابک 




فاطمه زهرا (س) آن گمشده‌ زن امروز

منبع:آرمـان
? فاطمه زهرا (س) آن گمشده‌ زن امروز