عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در شرق کرمان دستگیر شدند

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی نرماشیر از دستگیری عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در این شهرستان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: در پی اعلام اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مبنی بر توزیع و پخش لوازم […]

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی نرماشیر از دستگیری عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در این شهرستان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا زیدآبادی گفت: در پی اعلام اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مبنی بر توزیع و پخش لوازم یدکی خارج از شبکه توزیع در سطح شهرستان و نارضایتی اتاق اصناف و برخی واحدهای صنفی لوازم یدکی شهرستان ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله تیمی از پلیس امنیت عمومی به صورت نامحسوس موضوع را بررسی کردند که پس از بررسی مشخص شد ۲ نفر با ۲ دستگاه خودرو لوازم یدکی خارج از شبکه توزیع را از تهران بارگیری و در حال پخش آنها در سطح شهرستان هستند.

به گفته این مسئول انتظامی و برابر اعلام کارشناسان ارزش این مجموعه لوازم یدکی پنج میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نرماشیر تصریح کرد: در این زمینه ۲ دستگاه وانت توقیف و چهار متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای رسیدگی و تعیین تکلیف تحویل اتاق اصناف شدند.

شهرستان نرماشیر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شرق مرکز  استان کرمان قرار دارد.




عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در شرق کرمان دستگیر شدند

منبع: ایرنـا
? عاملان توزیع خارج از شبکه قطعات خودرو در شرق کرمان دستگیر شدند