طی یکسال گذشته جرائم اینترنتی افزایش یافته است

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در یک سال گذشته در حوزه فضای مجازی با افزایش ۱۵ درصدی جرایم روبه ‌رو هستیم و بیش از چهار هزار جرم رایانه ای به وقوع پیوسته است. به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در نشست خبری ضمن تاکید بر مراقبت‌های مردمی در معاملات اینترنتی، گفت: […]

کرمان- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در یک سال گذشته در حوزه فضای مجازی با افزایش ۱۵ درصدی جرایم روبه ‌رو هستیم و بیش از چهار هزار جرم رایانه ای به وقوع پیوسته است.

به گزارش نذیر کرمان، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه در نشست خبری ضمن تاکید بر مراقبت‌های مردمی در معاملات اینترنتی، گفت: در یک سال گذشته در حوزه فضای مجازی با افزایش ۱۵ درصدی جرایم روبه رو بودیم و بیش از چهارهزار جرم رایانه‌ای در استان کرمان ثبت شده که خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد آن کشف شده است.

سردار فرشید از آغاز هفته نیروی انتظامی در ۱۳ مهرماه خبر داد و گفت: شعار هفته پلیس، “شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار”، است

وی در بیان گزارش عملکرد نیروی انتظامی استان کرمان در ماه اخیر گفت: با توجه به بازگشایی مدارس، تامین امنیت دانش آموزان در اطراف محیط‌های آموزشی و برخورد با معتادان متجاهر را در دستور کار خود داریم.

سردار فرشید در همین رابطه با تاکید بر اقدام قاطع پلیس برای تامین امنیت و جلوگیری از بروز حوادث در استان گفت: طرح ویژه ترافیک در شهر کرمان طی دو هفته انجام شد و همکاران ما ضمن برخورد با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند، ۵۴ هزار جریمه را ثبت کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از اقدام پلیس در کشف بیش از ۶.۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان طی سال گذشته خبر داد و گفت: ۹۷ درصد افزایش کشفیات نیروی انتظامی در حوزه قاچاق سوخت بوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه در این راه، پلیس کرمان طی سال گذشته ۴ شهید و ۵ جانباز داشته است.

فرشید در ادامه از کشف بیش از ۷۸ تن انواع موادمخدر و دستگیری بیش از ۱۹ هزار نفر در استان طی یک سال اخیر خبر داد و افزود: مواد کشف شده اغلب تریاک بوده و در همین رابطه بیش از ۱۰ هزار معتاد، ۲ هزار و ۶۰۰ قاچاقچی و بیش از ۶ هزار فروشنده موادمخدر را طی یکسال گذشته در استان کرمان دستگیر کرده‌ایم.

کد خبر ۵۹۰۲۷۳۶




طی یکسال گذشته جرائم اینترنتی افزایش یافته است

منبع: مــهر
? طی یکسال گذشته جرائم اینترنتی افزایش یافته است