طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در کرمان حمایت می‌شوند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۱۶ فروردین‌ماه در دیدار با معاون اداری مالی سازمان اوقاف کشور و مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان بیان کرد: از طرح‌های پیشنهادی سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری و توسعه‌ استان حمایت می‌کنیم. […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۱۶ فروردین‌ماه در دیدار با معاون اداری مالی سازمان اوقاف کشور و مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به ظرفیت‌های استان بیان کرد: از طرح‌های پیشنهادی سازمان اوقاف برای سرمایه‌گذاری و توسعه‌ استان حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از اموال ظرفیت تبدیل به احسن را دارند، تصریح کرد: استان کرمان دارای ظرفیت بالایی از زمین‌هایی است که می‌توان برای سرمایه‌گذاری و ‌توسعه به نفع استان استفاده کرد و از این کار حمایت خواهیم کرد‌.

استاندار کرمان موضوع تأمین زمین پروژه‌ها در بعضی از مناطق استان‌ را مهم دانست و افزود: زمین‌های تجاری و یا بلااستفاده تعیین تکلیف شود که برای کارهای تولیدی مورد نیاز استان بتوان استفاده کرد.

وی در خصوص طرح کاور نانو ضد‌ سرمازدگی درختان میوه ‌با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان‌ اظهار کرد: تمام‌ محصولات شما‌ل و جنوب استان صادراتی هستند، لذا پرتو‌ دهی و نگهداری این محصولات و ماندگاری آنها خیلی اهمیت دارد و از این طرح حمایت می‌کنیم.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به اینکه استان جزو مناطق برتر کشور به لحاظ بحث انرژی خورشیدی است، گفت: استان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است و شهرک انرژی‌های خورشیدی در حال آماده‌سازی است و این ظرفیت یک درآمد و سرمایه‌گذاری خوبی برای کمک به انرژی استان و کشور به شمار می‌رود.

فداکار همچنین بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های سازمان اوقاف در استفاده از پتانسیل‌های استان‌ تأکید کرد.

عليرضا هوشیار، معاون سازمان اوقاف کشور نیز در این دیدار ‌با بیان اینکه حفظ و نگهداری، اجرای نیت واقف و توسعه موقوفات، سه وظیفه مهم این سازمان است، اظهار کرد: در بخش توسعه دانش‌بنیان، پرتودهی، استفاده از فضای باز امامزاده‌ها برای راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک خورشیدی برای کمک به روشنایی برق کشور و همچنین تولید کاور ضد سرمازدگی درختان میوه صورت گرفته است. همچنین بحث نهضت ملی و رفع مشکل مسکن و معیشت مردم از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و از جمله مهمترین کارهای اوقاف است.

در ادامه جلسه در خصوص بحث مولد‌سازی و بهینه‌سازی املاک و مسکن، استفاده از زمین‌های بلا استفاده و زمین‌های تجاری و تبدیل آنها به سرمایه‌های تولیدی و طرح‌های ملی کشوری بحث و گفت‌وگو شد.

 

انتهای پیام




طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در کرمان حمایت می‌شوند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? طرح‌های سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در کرمان حمایت می‌شوند