ضرورت تعامل و هم افزایی دانشگاه و جامعه

سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با معاونین دانشگاه آزاد زرند بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی دانشگاه با صنعت، جامعه و بدنه مدیریتی کشور تأکید کرد. سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و […]

سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با معاونین دانشگاه آزاد زرند بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی دانشگاه با صنعت، جامعه و بدنه مدیریتی کشور تأکید کرد.

سید رضا حسینی نژاد سرپرست فرمانداری زرند در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت، جامعه و بدنه مدیریتی کشور تأکید کرد.

او با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، رفع دغدغه‌های اشتغال و کارآفرینی در کشور را یکی از وظایف مهم دانشگاه‌ها دانست.

سرپرست فرمانداری زرند با بیان اینکه باید فضای دانشگاه را با «مکتب حاج قاسم» آشنا کنید، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید سردار شهید را با چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

در ادامه خانم میرزائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان فرماندار جدید زرند گزارشی از عملکرد این واحد دانشگاهی، اعضای هیئت علمی و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری بیان نمود.

فت فتو کرمان کرمان




ضرورت تعامل و هم افزایی دانشگاه و جامعه

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ضرورت تعامل و هم افزایی دانشگاه و جامعه