ضرورت تعامل آتش‌نشانی و نيروی انتظامی در خدمت‌رسانی شايسته به مردم

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمان گفت: نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری است بنابراین پلیس همیشه در حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا میرزایی مديرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در دیداری که امروز ۲۱ مهر، با فرمانده و معاونان […]

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمان گفت: نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری است بنابراین پلیس همیشه در حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا میرزایی مديرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در دیداری که امروز ۲۱ مهر، با فرمانده و معاونان نیروی انتظامی شهرستان کرمان، به‌مناسبت گرامیداشت «روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی» و «هفته نیروی انتظامی» داشتند ضمن قدردانی از خدمات ناجا در برقراری نظم و امنيت، افزود: پشتيبانی نیروی انتظامی، قوت قلبی برای آتش‌نشانان در اجرای موفق مأموريت‌های سازمان آتش‌نشانی است و تعامل خوب این دو مرکز موجب تسریع در رفع بسياری از مشکلات شده است.

مديرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری کرمان بیان کرد: در شرايط عادی و قبل از بروز بحران و حادثه، تشکيل نشست‌های مشترک و اتاق فکر بین دو سازمان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در کنار فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از جرایم و حوادث، بسیار مهم و ضروری است.

میرزایی ادامه داد: نيروی انتظامی شهرستان کرمان در حوزه تعامل با سازمان آتش‌نشانی همواره پيش‌قدم بوده و اقدامات کارکنان خدوم اين نيرو هدفمند و اثرگذار بوده است.

سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمان نیز در این دیدار، هماهنگی و آماده‌باش آتش‌نشانان و نیروهای انتظامی را در مواقع حساس، مهم دانست و گفت: نیروی انتظامی خواستار تعامل بیشتر با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان است و پلیس، همیشه در حوادث در کنار آتش‌نشانان خواهد بود.

وی اعتماد مردم به نیروی انتظامی و نهادهای امدادی به‌ویژه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را بسیار حائز اهمیت و بالاترین سرمایه این دو سازمان دانست.

انتهای پیام




ضرورت تعامل آتش‌نشانی و نيروی انتظامی در خدمت‌رسانی شايسته به مردم

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? ضرورت تعامل آتش‌نشانی و نيروی انتظامی در خدمت‌رسانی شايسته به مردم