شکست پر گل صنعت نفت منصوریان از مسی های رفسنجان

تیم صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز مهمان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت […]

تیم صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز مهمان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز دوشنبه(۱۳ دی ماه ۱۴۰۰) مهمان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان که از ۱۲ دیدار قبلی خود سه برد، چهار تساوی، پنج باخت و ۱۳ امتیاز کسب کرده بود در این دیدار خارج از خانه به دنبال کسب سه امتیاز برای ارتقای جایگاه خود در جدول رقابت های بود.

نیمه اول این دیدار تا دقیقه ۲۸ بدون گل دنبال شد تا اینکه روی ارسال بازیکنان مس، دفع ناقص مدافع نفت، پس از اینکه بازیکنان مس دو مرتبه با هد سر توپ را در محوطه جریمه پاسکاری کردند بالاخر توپ زیر پای مهدی حسینی نشست و این بازیکن در دقیقه ۲۹ سر ضرب توپ را وارد دروازه احمد گوهری کرد تا این دیدار در پایان ۴۵ دقیقه با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان ربیعی برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز باز هم با گلزنی مسی ها همراه بود. در این صحنه توپ ارسالی رضا علیاری به فراز امامعلی رسید و این بازیکن توانست در دقیقه ۵۴ با یک تکل دومین گل دیدار و تیمش را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و در روزی که صنعت نفت آبادان بدون حضور محمد طیبی در دفاع بسیار متزلزل نشان داد، باز هم شاگردان محمد ربیعی به گل رسیدند. در این صحنه محمدرضا سلیمانی توپ دریافتی را در محوطه جریمه و از بین مدافعان نفت در دقیقه ۸۷ به گل تبدیل کرد تا خیال مسی ها در کسب سه امتیاز این دیدار راحت شود.

طلایی پوشان که در دیدار هفته دوازدهم توانسته بودند در خانه با نتیجه سه بر یک تیم شکست ناپذیر آلومینیوم را شکست دهند و پر گل ترین دیدار هفته دوازدهم را رقم بزنند و با روحیه خوب رو در روی مسی ها قرار گیرند، نتوانستند موفقیت هفته قبل را استمرار بخشند و با دریافت سه گل بدون حتی جبران یک گل، یکی از بدترین رقابت های چند فصل اخیر خود را رقم زدند.

علیرضا منصوریان در این دیدار، احمد گوهری، رضا یزدان دوست، محمد بختیاری، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی، شروین بزرگ و حسن بیت سعید را برای رویارویی با تیم مس رفسنجان به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین محمد ربیعی ترکیب داوود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی، حسن جعفری، مهدی ترکمان، فراز امامعلی، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

علی صفایی با کمک های محمدعلی پورمتقی، رحیم حاجیلو و مسعود حقیقی قضاوت این دیدار و مسعود مرادی بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

شروین بزرگ در دقیقه(۵۷) و حکیم نصاری(۸۵) از صنعت نفت آبادان و علی زارع در دقیقه ۷۶ از مس رفسنجان با کارت زرد دارور جریمه شد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با تفاضل منفی سه و ۱۳ امتیاز موقتا در رده ۱۲ و تیم مس رفسنجان با ۲۲ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر بیستم جای دارند.

انتهای پیام

 




شکست پر گل صنعت نفت منصوریان از مسی های رفسنجان

منبع: بــرنا
?
شکست پر گل صنعت نفت منصوریان از مسی های رفسنجان