شهید صالح نمونه یک جوان مومن و انقلابی بود

برادرشهید صالح سلیمانی محمدی گفت: شهید صالح نمونه یک جوان مومن و انقلابی بود در برنامه روزانه‌اش حتما تلاوت قرآن داشت. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مسعود سلیمانی محمدی برادر شهید صالح سلیمانی محمدی گفت: برادرم پیرو راه و مکتب حاج‌قاسم بود و در سالروز شهادت حاج‌قاسم برای زیارت قبر حاج‌قاسم به […]

برادرشهید صالح سلیمانی محمدی گفت: شهید صالح نمونه یک جوان مومن و انقلابی بود در برنامه روزانه‌اش حتما تلاوت قرآن داشت.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ مسعود سلیمانی محمدی برادر شهید صالح سلیمانی محمدی گفت: برادرم پیرو راه و مکتب حاج‌قاسم بود و در سالروز شهادت حاج‌قاسم برای زیارت قبر حاج‌قاسم به کرمان رفته بود.

 
وی افزود: برادرم شهید صالح سلیمانی نمونه یک جوان انقلابی و مومن بود. در برنامه روزانه‌اش حتما مطالعه داشت و قرآن را حتی شده روزی نیم صفحه‌ تلاوت می‌کرد و شوق زیادی برای کسب نور قرآن داشت.
 
مسعود سلیمانی محمدی گفت: برادرم غیرت و تعصب بسیاری بر روی نظام داشت و به یکی از مسائلی که بسیار حساس بود مسئله عفاف‌ و حجاب بود همیشه توصیه می‌کرد که به نامحرم نگاه نکنیم‌ همیشه در هر مکانی حضور داشت  توصیه را می‌کرد که چشم خود را از نگاه به نامحرم دور نگه‌داریم چون معتقد بود با نگاه نکردن به نامحرم، خدا به ما نگاه خواهد کرد.
 
برادر شهید صالح سلیمانی محمدی افزود: برادرم همیشه لب خندان و چهره‌ای مهربان داشت و همیشه هر زمان پاتوق همیشه‌اش گلزار شهدای کرمان بود . برادرم عاشق امام و رهبر بود باور و اعتقادی که داشت مقام معظم رهبری نایب امام زمان است.

برادر شهید عنوان کرد: برادرم همیشه تاکید به نماز اول وقت داشت و همیشه می‌گفت با نماز اول وقت آدم رستگار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برادرم علاقه خاصی به مراسمات مذهبی داشت و می‌گفت اگر ائمه اطهار را نداشته باشیم هیچ چیز نداریم هرچه داریم ما از ارتباط و انس گرفتن با اهل بیت داریم اگر از امامان دور شویم دچار انحراف و سردرگمی می‌شویم.

برادر شهید خاطرنشان کرد: برادرم همیشه می‌گفت اگر مشکلی هست امتحان الهی است و باید به خداوند پناه برد و گفت خدایا کمکم کن که در این امتحانات رد نشوم.

انتهای خبر/م




شهید صالح نمونه یک جوان مومن و انقلابی بود

منبع:آرمـان
? شهید صالح نمونه یک جوان مومن و انقلابی بود