سپاه و بسیج همیشه یاری‌گر مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب گفت: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود.   به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛  محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان از آماده‌باش کامل نیروهای سپاه و بسیج در این شهرستان […]



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب گفت: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود.

 
به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛  محمود بهبودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار نذیر کرمان از آماده‌باش کامل نیروهای سپاه و بسیج در این شهرستان جهت مقابله با سیل و حوادث احتمالی در جریان بارندگی اخیر خبر داد و گفت: باتوجه‌به هشدار و اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در جنوب استان کرمان و شهرستان فاریاب، نیروهای سپاه و بسیج از چند روز قبل در حال بررسی و شناسایی نقاط در معرض خطر سیل شهرستان هستند و طبق جمع‌بندی این نقاط پس از شناسایی در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار گرفته‌اند و اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.
بهبودی بیان کرد: سپاه و بسیج در همه صحنه‌ها در کنار و یاری‌گر مردم هستند و خواهند بود، در شهرستان فاریاب هم از این قاعده مستثنی نیستند، همه بسیجیان و پایوران شهرستان در آماده‌باش کامل به‌سر می‌برند.
 
وی افزود: باتوجه‌به اینکه از قبل این بارندگی‌ها پیش‌بینی شده بود، ما با برگزاری جلسات قرارگاهی در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌ها از قبل تمهیدات لازم را اتخاذ کرده و بیش‌از ۶۰ پایگاه مقاومت خواهر و برادر ، سه گردان امام علی(ع)، بیت‌المقدس و کوثر را آماده‌باش کامل داده‌ایم و تجهیزات مورد نیاز را در اختیارشان گذاشته‌ایم‌.
 
فرمانده سپاه شهرستان فاریاب تصریح کرد: با رایزنی با بخش خصوصی در شهرستان بیش‌از پنج لودر و ۳۰ کامیون در نقاط مختلف شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مردم در‌صورت بروز سیل و حادثه هستند.
 
وی گفت: برای سهولت کار و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب شهرستان را به چهار بلوک تقسیم و بسیجیان و پایوران را تقسیم‌بندی و مأمور به خدمت‌رسانی کرده‌ایم.
 بهبودی اظهار کرد: بیش‌از ۳۵ گروه‌ جهادی خواهر و برادر در شهرستان همراه با تجهیزات مورد نیاز با آمادگی کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم درصورت بروز سیل هستند که سه گروه جهادی آماده پخت و پز و توزیع بین آنها هستند و سایر گروه‌های جهادی به کمک‌رسانی و خدمات دیگر خواهند پرداخت.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فاریاب در پایان بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار ستاد بحران شهرستان آماده هرگونه همکاری و مساعدت درصورت بروز سیل و حادثه خواهد بود.

انتهای خبر/ م


سپاه و بسیج همیشه یاری‌گر مردم هستند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? سپاه و بسیج همیشه یاری‌گر مردم هستند