شهادت سردار سلیمانی بزرگترین شکست برای استکبار بود

ابعاد مکتب شهید سلیمانی فراوان و گوناگون است که همه این ابعاد به جبهه دشمن ضربه می‌زند، تائیدکننده این موضوع سخن رهبر انقلاب اسلامی است که فرمودند:«شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است». به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبر تحلیلی نذیر کرمان؛ ابوذر امیری در یادداشتی نوشت؛ خبرشهید سلیمانی سرباز گمانم امام زمان(عج) […]

ابعاد مکتب شهید سلیمانی فراوان و گوناگون است که همه این ابعاد به جبهه دشمن ضربه می‌زند، تائیدکننده این موضوع سخن رهبر انقلاب اسلامی است که فرمودند:«شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است».

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبر تحلیلی نذیر کرمان؛ ابوذر امیری در یادداشتی نوشت؛ خبرشهید سلیمانی سرباز گمانم امام زمان(عج) بود، از حاج‌قاسم تا قبل از شهادتش، چندان نامی بر زبان‌ها و فکرهای مردم جاری و ساری نبود و چه بسیار افرادی که حتی او را نمی‌شناختند.

اما پس اقدامات تروریستی آمریکا در روز جمعه ۱۳دی ماه سال ۱۳۹۸ و به شهادت رساندن، سردارسلیمانی فرمانده سپاه قدس، فضای جهان اسلام دگرگون و عطر شهید سلیمانی در سراسر دنیا منتشر شد، از آن روز تاکنون مکتب سلیمانی گسترش روزافزونی پیدا کرده و هر مسلمان و آزادی‌خواه احساس می‌کند حاج‌قاسم در کنار اوست و راهنمای راه است که گمراه نگردد.

حاج‌قاسم سلیمانی در زندگی پرخیر و برکت خویش به افتخارات ارزنده‌ای دست پیدا کرد، مبارز انقلاب‌اسلامی با رژیم پهلوی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، مدافع وطن، مدافع حرم و سرانجام سیدالشهدای جبهه مقاومت شاخص‌ترین افتخاراتی است شهید سلیمانی به آنها نائل آمد. 

سال ۱۳۹۸در برهه‌ای از زمان بودیم که دشمن دسیسه‌های متعدد و متنوعی را طراحی کرده بود تا بتواند ضرباتی به وحدت شیعه وارد کند، اما شهادت حاج‌قاسم موجب تلنگری شد تا فراموش نکنند که گرگ‌صفتان استکبار جهانی همیشه در حال اجرای نقشه‌های شوم خود هستند.

اینکه به‌واسطه جنگ رسانه‌ای و با شایعه پراکنی درصدد اختلاف‌افکنی بین مردم عراق و ایران بودند،افراد زیادی هم اسیر این دام شده، هم‌نوا و هم‌صدا با دشمن گردیده، با شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، نهیب محکمی در ذهن غفلت‌زدگان و فریب‌خوردگان ایجاد که باعث بیدارشدن از خواب‌غفلت شد و این واقعیت عیان گردید که ایران و عراق مثل دو برادر همدل و همراه پیش می‌روند و خون فرماندهان ایران و عراق به هم آمیخته شد تا اثبات‌کننده وحدت باشد.

 شهادت حاج قاسم در سال ۱۳۹۸ موجب خنثی سازی هجمه‌های تبلیغاتی دشمن در ناامیدسازی ملت شد، استکبار جهانی در حال ترویج این ذهنیت بود که جمهوری اسلامی ایران به بن‌بست رسیده و برای گره‌گشایی مشکلات اقتصادی مملکت هیچ چاره‌ای جزء تن‌دادن به مذاکرات هسته‌ای و پذیرفتن کلیه شروط آمریکا ندارد.

شروطی که کاملاً نفع آمریکا و ضرر ایران را در پی داشت، پس از شهادت حاج‌قاسم، ملت ایران همه مشکلات اقتصادی را به فراموشی سپردند و افکار منفی ایجاد شده را از ذهن خود پاک کردند.

 راهپیمایی سالروز ۲۲بهمن سال ۱۳۹۸ پرشورتر و عظیم‌تر از تمام سال‌های گذشته خود بود، علت اصلی این حضور چشمگیر در این مسأله بود که مردم بیدار و آگاه شدند که دشمنان چشم به حضور آنها دوخته است که کمرنگ حضور داشته باشند تا شاد باشند، اما امت کاری کردند که جمهوری اسلامی ایران دشمن شاد نشد و این دشمن‌شناسی در طول سال‌های بعد از انقلاب روبه افزایش است.

به شهادت رساندن حاج‌قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین شکست دشمن بود، اتفاقاً استکبار جهانی در همه آن ابعادی که دشمنی و توطئه می‌کرد، شکست و متضرر شد در بُعد نظامی شکست سنگینی خوردند و پایگاه نظامی عین‌الأسد موشک‌باران شد، پایگاهی که به به‌روزترین سیستم‌های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی مجهز شده بود و مشهور به پایتخت آمریکا در عراق بود، مهم‌تر اینکه بعد از جنگ جهانی دوم سابقه نداشت کشوری به آمریکا حمله نظامی‌کند.

 در بُعد عقیدتی و فرهنگی شکل‌گیری و ترویج مکتب سلیمانی آن هم به‌صورت خودجوش و مردمی موجبات ضربه به نقشه‌های دشمن شد،حضور زائرینی از سراسر کشور و بعضاً از کشورهای جهان در مزار شریف شهید سلیمانی در طول این چهار سال و خصوصاً شرکت جمعیت عظیم مردمی در روزهای منتهی به ۱۳دی ماه نشان‌دهنده تاثیرات شهادت حاج‌قاسم سلیمانی بر جامعه و شکست دشمن بود که نتوانستند این حضور را تحمل کنند و دست به اقدام تروریستی زدند

ابعاد مکتب شهیدسلیمانی فراوان و گوناگون است که همه این ابعاد به جبهه دشمن ضربه می‌زند، تائیدکننده این موضوع سخن رهبر انقلاب اسلامی است که فرمودند:«شهید سلیمانی برای آمریکا خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است» امام خامنه‌ای کلیت موضوع را بیان کردند اما تشریح تاثیرات مکتب شهیدسلیمانی و برنامه‌ریزی جهت ترویج آن بر عهده سربازان جهاد تبیین است

به قلم/ابوذر امیری

انتهای خبر/پناهی




شهادت سردار سلیمانی بزرگترین شکست برای استکبار بود

منبع:آرمـان
? شهادت سردار سلیمانی بزرگترین شکست برای استکبار بود