سیلی ایران به اسرائیل محکم و نابودکننده نواخته می شود

کرمان_امام جمعه کرمان گفت: سیلی محکم و نابود کننده جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نواخته خواهد شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با بیان اینکه اجماع جهانی علیه رژیم منفور و غاصب صهیونیستی در جهان در حال شکل گیری است گفت: سیلی […]

کرمان_امام جمعه کرمان گفت: سیلی محکم و نابود کننده جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نواخته خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با بیان اینکه اجماع جهانی علیه رژیم منفور و غاصب صهیونیستی در جهان در حال شکل گیری است گفت: سیلی محکم و نابود کننده جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی نواخته خواهد شد و در این زمینه جبهه مقاومت با قدرت مضاعف تمامی امکانات خود را علیه دشمن به کار خواهد گرفت تا در آینده نزدیک شاهد اضمحلال و نابودی این رژیم باشیم.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه ده‌ها هزار نفر از مردم بی دفاع فلسطین بوسیله رژیم کودک کش اسرائیل افزود: رژیم صهیونیستی خلاف کنوانسیون‌ها و قوانین بین الملل، کنسولگری ایران را هدف قرار داد و شهدای عزیز و مخلصی در این جنایت پر گشودند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دست رژیم صهیونیستی را در اتفاقات جنوب شرق کشور نیز می‌بینیم افزود: شهدایی را برای دفاع از امنیت کشور تقدیم کردیم، لذا هم‌پیمانی خود را با مردم فلسطین اعلام می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر ضرورت توجه به عفاف و حجاب گفت: می‌طلبد آنان که مسئولیتی دارند، به مسئولیت شرعی و قانونی خود در این حوزه عمل کنند.

کد خبر ۶۰۷۰۵۳۰




سیلی ایران به اسرائیل محکم و نابودکننده نواخته می شود

منبع: مــهر
? سیلی ایران به اسرائیل محکم و نابودکننده نواخته می شود