سیاست خارجی دولت انقلابی معطل برجام نخواهد شد

امام جمعه انار گفت: سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی هرگز معطل برجام و وعده‌های توخالی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نخواهد شد. به گزارش فت فتو از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین اشاره کرد و اظهار داشت :در جهاد روشنگری باید آگاه‌سازی‌ها بدون […]


امام جمعه انار گفت: سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی هرگز معطل برجام و وعده‌های توخالی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نخواهد شد.

به گزارش فت فتو از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز اربعین اشاره کرد و اظهار داشت :در جهاد روشنگری باید آگاه‌سازی‌ها بدون ایجاد فتنه، فساد و دعوا باشد.

وی با بیان اینکه آگاه‌سازی‌ها باید متقن، مستدل و بهنگام و دور از جنجال، هیاهو و غرض‌ورزی باشد، عنوان کرد: اخیرا امریکا و اروپا و آژانس اتمی دنبال بهانه‌هایی می‌گردند که برای ایران مشکل تراشی کنند ولی آنها  باید بدانند که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

وی افزود :سیاست خارجی دولت انقلابی و مردمی هرگز معطل برجام و وعده‌های توخالی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نخواهد شد.

منتظری ارتحال عالم اندیشمند علامه حسن‌زاده آملی را گرامی داشت و گفت: زندگی سراسر فخر علامه حسن‌زاده آملی آن حکیم الهی، منجم، ریاضیدان، عارف، فقیه، مفسر و محدث در یک نگاه کلی، سیری فلسفی و عرفانی است که بر مدار معرفت نفس می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





سیاست خارجی دولت انقلابی معطل برجام نخواهد شد

منبع:فــارس
? سیاست خارجی دولت انقلابی معطل برجام نخواهد شد