سود، کارمزد و جرائم پرداخت شده به کشاورزان خوش حساب بازگردانده می‌شود

فرماندار زرند با اشاره به تاخیر در صدور و ابلاغ مصوبه تسهیلات بانکی، از عودت سود، کارمزد و جرائم پرداخت شده از سوی کشاورزان خوش حساب خبر داد. شورای بانک‌ها به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند و با حضور رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رضا محمدی مدیر اداره […]

فرماندار زرند با اشاره به تاخیر در صدور و ابلاغ مصوبه تسهیلات بانکی، از عودت سود، کارمزد و جرائم پرداخت شده از سوی کشاورزان خوش حساب خبر داد.

شورای بانک‌ها به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند و با حضور رضا نورالدینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رضا محمدی مدیر اداره جهاد کشاورزی و روسای بانک‌های عامل این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار زرند با اشاره به تاخیر در صدور و ابلاغ مصوبه اصلاحی امهال تسهیلات بانکی از سوی دولت گفت: چنانچه ذی نفعان مشمول نسبت به پرداخت بدهی سر رسید شده در سال ۱۴۰۰ اقدام نموده اند، بانک‌های عامل موظفند در صورت شمولیت افراد مذکور با استفاده از ظرفیت قانونی این مصوبه نسبت به عودت سود، کارمزد و جرائم پرداخت شده به ذی نفعان اقدام نمایند.

حسینی نژاد با بیان اینکه ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج و مسکن از وظایف ماست لذا باید در این زمینه همه امکانات و ظرفیت‌های شهرستان بکار گرفته شود، گفت: بانک‌های عامل شهرستان در پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن اقدام کنند و شهروندان برای دریافت تسهیلات مربوطه می‌توانند به کلیه شعب بانک‌های عامل در شهرستان مراجعه نمایند.

همچنین بر اساس دستور و تاکید فرماندار مقرر گردید کلیه بانک‌های سطح شهرستان در زمینه حفاظت فیزیکی بانک و شعب بانکی مطابق نظر فرماندهی انتظامی شهرستان اقدام کنند.

فت فتو کرمان کرمان




سود، کارمزد و جرائم پرداخت شده به کشاورزان خوش حساب بازگردانده می‌شود

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? سود، کارمزد و جرائم پرداخت شده به کشاورزان خوش حساب بازگردانده می‌شود