سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان در استان کرمان آغاز شد

گروه استان‌ها- سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از امروز در استان کرمان آغاز شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از امروز در ۵۰ پایگاه سنجش استان کرمان […]

گروه استان‌ها- سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از امروز در استان کرمان آغاز شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از امروز در ۵۰ پایگاه سنجش استان کرمان آغاز شد.

محمود بنی‌اسد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در آیین با بیان اینکه از امروز سنجش سلامت دانش آموزان کلاس اولی و پیش دبستان در۵۰ پایگاه سنجش استان کرمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: دقت، دلسوزی و احساس مسئولیت در طرح سنجش ضرورت دارد و در تلاش هستیم که سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان با کیفیت خوبی در استان انجام شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۹۳ هزار و ۸۳۱ دانش آموز استان کرمان در این طرح مورد ارزیابی قرار گیرند، گفت: ما مسئول سرنوشت این نوآموز هستیم و حتی ذره‌ای خطا در این زمینه تبعات زیادی به دنبال دارد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با اشاره به اینکه ۵۰ پایگاه سنجش در استان کرمان برای این منظور در نظر گرفته شده افزود: از این تعداد ۴۷ پایگاه ویژه غربالگری بوده و سه پایگاه به صورت اختصاصی دانش آموزان مشکوک از نظر سلامتی را بررسی خواهند کرد.

جزئیات طرح “سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان” در استان کرمان اعلام شد
ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز شد/پیش‌دبستانی‌ها سنجش سلامت می‌شوند
آغاز فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت کلاس اولی‌ها از اول تیر

وی با بیان اینکه دو پایگاه هم به صورت سیار ویژه دانش آموزان عشایری و دانش آموزانی که در مناطق صعب العبور زندگی می‌کنند، در نظر گرفته شده، ادامه داد: تست سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی این دانش آموزان رایگان ارائه می‌شود.

بنی‌اسد با اشاره به اینکه ما بقی دانش آموزان نیز با در نظر گرفتن ۵ درصد از کل هزینه به‌صورت رایگان و ۱۰ درصد نیم‌بها است، بیان کرد: در نهایت ۶۰ هزار تومان برای هزینه تست سنجش سلامت دانش آموزان باید بپردازند.

وی افزود: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از امروز در استان کرمان آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان در استان کرمان آغاز شد

منبع: تسنــیم
? سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان در استان کرمان آغاز شد