سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد

نائب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس گفت: سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد. شهباز حسن‌پور در گفتگو با سرویس اقتصادی پایگاه خبری«فت فتو»؛ با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به چین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم، فعال کردن ارتباط با کشورهای همسایه، منطقه و دیپلماسی فعال وزارت […]

نائب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس گفت: سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد.

شهباز حسن‌پور در گفتگو با سرویس اقتصادی پایگاه خبری«فت فتو»؛ با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به چین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم، فعال کردن ارتباط با کشورهای همسایه، منطقه و دیپلماسی فعال وزارت امور خارجه در کلیه عرصه‌هاست.

نائب رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت امور خارجه نه تنها در حوزه سیاست خارجی، بلکه در مسائل اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها، ارتباط با کشورهای تأثیرگذار در جهان از جمله چین، روسیه و کشورهای همسایه اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: سفر رئیس جمهور به لحاظ قرار داد ۲۵ ساله بین ایران و چین از اهمیت خاص و ویژه‌ای در این مقطع حساس کشور برخوردار است و یقین دارم با توجه به حضور یکپارچه مردم در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر پیام انقلاب را به گوش جهانیان رسانند که ملت ایران حامی نظام و انقلاب است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انعقاد ۲۰ تفاهم‌نامه در این سفر و قراردادهایی که در گذشته مطرح بوده است، تأثیر زیادی در روند فعالیت‌های کشور در تمامی زمینه‌ها می‌تواند داشته باشد.

وی با اشاره به استقبال گرم رئیس جمهور و مقامات چین از رئیس جمهور و هیات بلند پایه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی خواهد داشت.

انتهای خبر/م




سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد

منبع:آرمـان
? سفر رئیس جمهور به چین در تحولات جهانی تأثیر به‌سزایی دارد