سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کرمان معرفی شد

فت فتو/کرمان رضا هدایتی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان معرفی شد. رضا رضایی  آیین معارفه سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان با تبریک دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد:  انقلاب اسلامی یک تحول اجتماعی بود و برای بررسی تغییرات و پیشرفت های به وجود آمده بایستی شرایط قبل […]

فت فتو/کرمان رضا هدایتی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان معرفی شد.

رضا رضایی  آیین معارفه سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان با تبریک دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد:  انقلاب اسلامی یک تحول اجتماعی بود و برای بررسی تغییرات و پیشرفت های به وجود آمده بایستی شرایط قبل و بعد از آن بررسی شود تا تغییرات را متوجه شویم. 

وی افزود: بدون تردید پس از انقلاب اسلامی، جامعه ایران در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و بخصوص آموزش و پرورش در سطح منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد و روز به روز هم در حال ارتقاء و تعالی است.

رضایی اظهار کرد: عدالت آموزشی یکی از دستاوردهای انقلاب در حوزه آموزش و پرورش است که خوشبختانه به برکت انقلاب جمهوری اسلامی، مدارس در دور افتاده ترین منطقه استان حتی با وجود یک دانش آموز فعال هستند و معلم تنها نماینده دولت در آن مناطق است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری گفت: اقدامات موثر نوسازی و تجهیز مدارس در کنار نظام تعلیم و تربیت لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

رضا رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش ظرفیت بی بدیلی است که می تواند کشور را به سرمنزل مقصود رساند خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه پایدار و بستر اصلی تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای آینده کشور است.

بر پایه این گزارش طی مراسمی از خدمات سید محمد واعظی نژاد مدیر کل سابق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان تقدیر و رضا هدایتی به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان معرفی شد.

انتهای پیام




سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کرمان معرفی شد

منبع: ایـسنا
? سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس کرمان معرفی شد