سرود «دختر فرمانده» رونمایی شد

مسئول گروه «ترنم طهورا» از رونمایی سرود «دختر فرمانده» در موزه دفاع مقدس کرمان به‌منظور پاسداشت شهدای دانش‌آموز دختر حادثه تروریستی خبر داد. فاطمه نجفی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به اینکه گروه «ترنم طهورا» یک‌سال و نیم در حال فعالیت است، گفت: در این مدت سعی کرده‌ایم […]

مسئول گروه «ترنم طهورا» از رونمایی سرود «دختر فرمانده» در موزه دفاع مقدس کرمان به‌منظور پاسداشت شهدای دانش‌آموز دختر حادثه تروریستی خبر داد.

فاطمه نجفی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به اینکه گروه «ترنم طهورا» یک‌سال و نیم در حال فعالیت است، گفت: در این مدت سعی کرده‌ایم کارهای شاخص و تخصصی انجام دهیم.

مسئول گروه «ترنم طهورا» با بیان اینکه این گروه اولین گروه تخصصی سرود دختران شهر کرمان است، ابراز کرد: به‌صورت پلی‌بک و دابسمش کار نمی‌کنیم و کارهایمان، تولیدی خودمان است.

وی با اشاره به اینکه کاری که اخیرا انجام داده‌ایم تحت عنوان «دختر فرمانده» است، عنوان کرد: همان گونه که مردم ما در فضای جنگ و شهادت بوده و هستند، دختران و بانوان ما هم به تأسی از حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها این کار را انجام می‌دهند و اجرای سرود  «دختر فرمانده» را از این مهم به عاریت گرفتیم.

نجفی اظهار کرد: رونمایی از سرود «دختر فرمانده» را در کنار موزه دفاع مقدس کرمان انجام دادیم و دخترانی که در این گروه فعالیت می‌کنند ۴۰ نفر هستند؛ بارها به آنان گفته‌ایم که علاوه بر اینکه شما آمده‌اید سرود تمرین می‌کنید، شما قرار است الگو باشید.

مسئول گروه «ترنم طهورا» خاطرنشان کرد: به‌منظور پاسداشت دختران شهید دانش‌آموز جنایت تروریستی گلزار شهدا کرمان، رونمایی کار خود را در کنار موزه دفاع مقدس قرار دادیم چرا که ایده این موزه را سپهبد شهید سلیمانی داده‌اند و در این مکان آمدیم تا نشان دهیم، دختران ما می‌توانند در این فضای فرهنگی حضور داشته باشند.

انتهای خبر/م
 




سرود «دختر فرمانده» رونمایی شد

منبع:آرمـان
? سرود «دختر فرمانده» رونمایی شد