سرمایه‌گذاری خارجی از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان است گفت: باید سهم سرمایه گذاری خارجی را در استان افزایش دهیم. به گزارش فت فتو؛ حسین مهرابی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان است گفت: باید سهم سرمایه گذاری خارجی را در استان افزایش دهیم.

به گزارش فت فتو؛ حسین مهرابی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری خارجی از اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان است گفت: باید سهم سرمایه گذاری خارجی را در استان افزایش دهیم و از آنجایی که استان از لحاظ تعداد طرح های مصوب شده در بین استان‌های مجاور ۳ و نیم درصد نسبت به استانهای همجوار بالاتر بوده، این رقم باید افزایش پیدا کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر اینکه به لحاظ الگوی تامین مالی در استان باید سهم سرمایه‌گذاری خارجی را در استان به جد بررسی و پیگیری کنیم اظهار داشت: به کمک دستگاه‌های فعال در بخش سرمایه‌گذاری می‌توانیم آن سهمی که به عنوان سهم اقتصادی استان است را به رقم قابل قبولی رسانده و این امر تحقق پیدا نمی‌کند مگر اینکه تمامی میزان سهمیه مشخص برای هر پروژه تعیین و با برنامه ریزی منسجم و با کمک همه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بتوانیم تفاوت را نسبت به استانهای همجوار بالاتر ببریم.

مهرابی به موضوع اطلس سرمایه‌گذاری نیز اشاره و عنوان کرد: لایه های امنیتی و محرمانه باید در این سامانه دسته بندی شود و از طریق قانونی این لایه ها لیست بندی شده و در سامانه جایگذاری شود، لذا با تهیه لایه های مرتبط با مجوز های تعیین شده از سوی دستگاه‌های متولی مربوطه و به روزرسانی آنها در این سامانه می توان به هرچه بهتر شدن این طرح کمک کرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان در ادامه اظهار داشت: طبق دستور ریاست جمهوری، از ۱۸ اسفندماه گرفتن و پاسخ به استعلامات از سوی دستگاه‌ها و نهادها به صورت کاغذی ممنوع خواهد بود که با این توصیف روند سریعتر به نتیجه رسیدن طرح ها و پروژه ها افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام




سرمایه‌گذاری خارجی از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان است

منبع: بــرنا
?
سرمایه‌گذاری خارجی از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان است